Outlook verzend het Euro teken € op een heel gekke manier.

Status
Niet open voor verdere reacties.

waerdteddy

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
Outlook verzend het Euro teken € op een heel gekke manier.

Ik zend in een bericht een aantal bedragen met Euro tekens ervoor en daar maakt OUtlook bij het verzenden deze rare tekens van € € € €€€€€â .

Ik wordt er gek van want ik zie als ik het € intik ook gewoon het €, maar de ontvanger krijgt dit teken te zien. â .

Weet iemand hoe dit kan en hoe het verholpen kan worden ???

Is dat iedere keer bij de zelfde persoon of heb je het probleem bij verschillende personen? Als het bij de zelfde persoon is kan het zijn dat dat teken (nog) niet bekend is op die computer. Stuur eens een berichtje naar jezelf met het €-teken en kijk hoe het er dan uit ziet.

Is dat iedere keer bij de zelfde persoon of heb je het probleem bij verschillende personen? Als het bij de zelfde persoon is kan het zijn dat dat teken (nog) niet bekend is op die computer. Stuur eens een berichtje naar jezelf met het €-teken en kijk hoe het er dan uit ziet.

Als ik het bericht tik dan staat er gewoon het € en als ik het dan verzend krijgt de ontvanger ( en dus ik zelf ook en zelfs ook in verzonden items ) te zien â.

Dat is vreemd. Kun je hem opnieuw installeren? Wat gebeurd er dan?

Dat is vreemd. Kun je hem opnieuw installeren? Wat gebeurd er dan?

Dait wil ik lever niet want het is een zakelijke pc en ik ben bang dat ik dan gegevens kwijt raak. Alleen als het niet anders kan doe ik dat.

Het moet toch te maken hebben met een instelling ????

het is uit zichzelf weer goed gezet !!! ik snap er niets van !!

sluit dit draadje !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan