USB-kabel aansluiten --> PC valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietervdw

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2008
Wanneer ik een kabeltje in een USB-poort (bijv. van mijn telefoon of van de ABN Amro-edentifier) steek, valt mijn PC spontaan uit. Andere USB-dingen, zoals een externe harde schijf of draadloos toetsenbord + muis, werken wel goed. Ook heb ik gewisseld tussen diverse USB-poorten met het aansluiten van het een en ander, maar dat maakt niets uit. Weet iemand toevallig wat ik kan doen?

Ik heb een redelijk oude PC (uit 2004 geloof ik) + een Engelse Windows XP.

De apparaten die je noemt en waarop het euvel zich voordoet 'trekken' stroom van de pc, een draadloos toetsenbord, draadloze muis en externe harddisk niet.........................

De apparaten die je noemt en waarop het euvel zich voordoet 'trekken' stroom van de pc, een draadloos toetsenbord, draadloze muis en externe harddisk niet.........................
Houdt het dan in dat de voeding (die is nog ouder geloof ik) het allemaal niet meer aankan?

Je probleemstelling wijst wel in die richting, maar 100% garantie dat het dé oorzaak is kan ik hiervandaan niet geven. Je zou eens in een pc winkel kunnen informeren of je even een usbhub met externe voeding zou mogen lenen en bij goede ervaring, zo'n ding kunnen aanschaffen. Zie hier.

Enne, zorg ervoor dat je de moderator van deze sectie werkeloos houdt door mij (of een ander) niet te quoten. (Nodeloos quoten wordt niet erg op prijs gesteld) Da's nl. ook niet nodig bij een rechtstreeks antwoord, je kunt gelijk je reactie op mijn bericht typen. Quoten is handig als je in een lang topic met vele berichten iets uit het begin wil aanhalen om daar nog eens op terug te komen, of om een persoon te quoten als je met meerderen in een topic bezig bent e je met de quote wil aangeven waaróp je reactie slaat.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan