hp pavillion DV3-4000

Status
Niet open voor verdere reacties.

stargate

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2010
hallo ik ben van plan een laptop te kopen en vond hp pavillion DV3-4000 voor 899€ en normaal kost hij 999€ maar is dit een goeie laptop om te kopen voor die prijs of heeft er iemand wat andere raad wil wel liefst niet een te dure laptop kopen grtz

Hallo
ben ook van plan om die te kopen , lijkt me goeie laptop , snel&klein goed om meetepakken.

grtz

Laatst bewerkt door een moderator:
a das al positief en heb gelezen dat hij icore1.7 heeft en 8voudige multi-task heeft dus heel snel maar zijn geheugen is dat niet wat aan de kleine kant dacht iets met 320MB?

Ja inderdaad een i7 processor quadcore dus , ja dat vind ik ook jammer maarja het is ook niet zo minder als grootere laptops volges mij is het net genoeg. Maar ik heb nog mijn twijfwels voor de schermgrootte. Ik ben Die dit weekend in de mediamarkt gaan zien dus ben nog aan het nadenken.

ja ga donderdag gaan kijken ps hoeveel koste hij in mediamarkt is 899€ goedkoop of een duurdere winkel

In de mediamarkt koste die 999euro , maar ik heb gistere een reclame van een winkel in Lommel waar ik woon gekregen daar kost die ook 899euro met cashback van 100euro dus normaal kost die daar ook 999euro. Dus 899 is normale prijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan