Computer crashes (COD) (beloning inside)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ko3kenbakker

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Hey,

Ik heb vandaag Call of Duty: Black Opps binnengekregen en ben direct gaan spelen. Ik heb nog geen potje gespeeld of het loopt vast. Ik kan niks meer doen (geen ctrl+alt+del, geen alt+f4, niks) Ik moet de computer opnieuw aan doen door de knop ingedrukt te houden. Ook hoor ik een irritant geluid. 'TRRRRR'. Ik heb dit probleem eerder gehad bij Call of Duty 4 maar na urenlang zoeken geen oplossingen gevonden. Ik ben ten einde raad. Als iemand mijn probleem op kan lossen geef ik hem/haar een beloning. Ik zou mijn vrouw aanbieden maar die heb ik niet, dus in de plaats daarvan: 10 Euro en mijn eeuwige dank.

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:

-Framework, videokaart drivers, C++ redistributable, directx geupdate
-Alle processen uitgezet
-Game booster
-Schijf defragmentatie
-Geluid settings veranderd (bitrate , microphone er wel/niet in)
-Graphic settings op allerlaagst

Ik heb riva tuner geinstalleerd en probeerde de temperatuur te bekijken maar na 3 minuten spelen was de temperatuur 60 graden. Dit is niet allarmerend hoog en soms crash ik al na 3 minuten.
Ik wil niet opnieuw een (of een ander) besturingssysteem installeren omdat het een softwarematig probleem kan zijn en dan heb ik het een week later weer.

Specs:

Windows 7 Ultimate 64 bit
Q6600 Quadcore
Geforce 9800 GTX+

Misschien dat dit helpt: http://forums.techpowerup.com/showthread.php?t=104166

Alvast bedankt, David

probeer eens om alles op het laagst te zetten kijken wat hij dan doet

het is maar als test

verder de servers van cod BO zijn nog niet helemaal goed
dit betekent dat heeel veel mensen last hebben van lag
mischien dat dit er mee te maken heeft

verder de servers van cod BO zijn nog niet helemaal goed
dit betekent dat heeel veel mensen last hebben van lag
mischien dat dit er mee te maken heeft

Ik had dit probleem ook al bij cod4. Ik denk dat het de combinatie is tussen de toebehoren van het spel (de engine) en mijn hardware of software. Het is niet per se iets wat treyarch kan patchen.

Hoi...

Al eens gehoord waar dit vandaan kwam?

Gewoon uit mijn boxen. Ik heb trouwens deze crash ook twee keer op mijn bureaublad gehad (zonder het spel aangehad te hebben die sessie) Mijn computer klinkt ook alsof ie het niet lang meer overleeft :/.

Een vriend van me had ook zoiets en bij hem kwam het door een programma wat opstarten met de pc mee.
Een programma voor overclocking, geen idee of jij ook zoiets in je opstartlijst hebt.

Een vriend van me had ook zoiets en bij hem kwam het door een programma wat opstarten met de pc mee.
Een programma voor overclocking, geen idee of jij ook zoiets in je opstartlijst hebt.

Ik heb alles uitgezet wat bij startup aan gaat, en alle services, processen etc. Ik kreeg nog steeds de crash. Ik heb trouwens geen overglock programma oid op mijn computer staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan