Kan ik Black Ops draaien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

superswat

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2010
Ey mensen,

Ik was va plan om cod black ops te halen maar nu vraag ik me af of mijn pc het wel aankan?:confused:

Hier mijn pc info :o

Merk : dell precision 390
You Have: Intel(R) Core(TM)2 CPU 6600 @ 2.40GHz
You Have: 4.0 GB
You Have: Microsoft Windows XP Professional Service Pack 3 (build 2600)
You Have: Nvidia Quadro FX 1700

Maar zou die een beetje soepel kunnen draaien?

Hoor het graag:thumb:

Groetjes:D

Laatst bewerkt:
Kun je daarna het screenshotje ervan hier plaatsen CYRI heeft het niet altijd goed :)

Dat is waar, maar het is wel betrouwbaar. Als ze het niet zeker weten dan zeggen ze dat ook eerlijk.

Dat is waar, maar het is wel betrouwbaar.

Ach...van de week zag ik iemand die een grafische chipset had met 2.7gb.(en nee dat was niet toegewezen)dus tja wat is betrouwbaar.
Een aardige richtlijn is het wel.

Laatst bewerkt:
Dan zal er waarschijnlijk dus een stuk minder problemen zijn en zal het balkje doorlopen.

dus ik zou hem wel kunnen draaien.??
Want bij mw2 gaf ie ook aan dat die zou failen TERwel die echt super draait,(geen problemen.):shocked:

Wat ik denk is dat het dus wel gaat maar natuurlijk niet het beste van het aller beste.

Maar wacht voordat je actie gaat ondernemen even op de reactie van de andere leden.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3211858.html

Hier het plaatje:p
Er staat nu 2.0 gb ram en fx 1500 maar die worden geupgrade! :)

een FX 1500 is een goeievideokaart! Alleen Black Ops ondersteunt hem niet. Of hij goed genoeg is is niet bekent. Maar als je er geen problemen mee hebt op Modern Warfare 2. Lijkt het mij dat Black Ops ook geen probleem moet zijn. Maarjah, als dat wel is. Dan up-grade je toch gewoon? ;)

de quadro series zijn super hoor het word nog niet ondersteund maar ik denk dat Nvidia dat wel oplost.

Quadro kaarten zijn eigenlijk niet gemaakt voor games, maar voor videobewerking enzo.

De genoemde kaart is vergelijkbaar met de prestaties van een 7900 gs en die is sterk verouderd momenteel. En is ook nog eens niet sterk genoeg voor het spel.

Ik vraag me dus af hoe Senseye aan deze info komt...

Quadro kaarten zijn eigenlijk niet gemaakt voor games, maar voor videobewerking enzo.

De genoemde kaart is vergelijkbaar met de prestaties van een 7900 gs en die is sterk verouderd momenteel. En is ook nog eens niet sterk genoeg voor het spel.

Ik vraag me dus af hoe Senseye aan deze info komt...

Uit ervaaring. Je hebt volkomen gelijk. Maar je kan toch gamen met deze kaart. Of Black Ops het aankan weet niemand. Uitproberen denk ik?

EDIT: Misschien is dit een leuk Sinterklaas cadeautje voor jezelf: http://azerty.nl/8-970-319194/club-3d-radeon-hd-5670-grafi.html
EDIT2: Ik lees net pas dat je WIN XP Hebt. Dus is de DX11 Series niet zoon goed idee. Dit misschien: http://azerty.nl/8-970-230622/club-3d-hd-4650-grafische-ad.html

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan