Is deze pc een beetje geschikt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op dat ding kun je prima internetten, alleen is 'ie maar 50 tot 75 euro waard, meer niet!!!

Watte ?

Dus ik heb veel te veel geboden ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok volgende vraag volgens mij weet jij er niet veel vanaf waarom heeft hij anders zo veel biedingen

Omdat ik er niet zoveel verstand van heb denk ik.................. ;) Als jij € 250,-- wil gaan betalen voor iets dat nog geen € 100,-- waard is, dan moet je dat vooral doen!!!Het zijn jouw euro's!

Laatst bewerkt:
Zucht..............

Alleen al de videokaart is qua releasedatum 7 jaar oud!!!!!!!

Laatst bewerkt:
@gast0225::D:D

Ook ik ga mee met de waarde die door gast0225 gestelt is.
De pc zelf heeft eigenlijk geen waarde meer.zeer veroudert met een p4 processor en oude radeon kaart.
Enige waarde die het zou hebben is als de w7 versie orgineel is;)

Er is een verschil btw tussen waarde van iets of wat men er voor geeft.

Ik heb het ook op een ander forum gevraagd ze zijden dat het best wel goedkoop is.

Ed schreef 19:43

Lijkt me een goeie pc met veel mogelijk heden. De prijs is wel goedkoop voor een intel pentiem 4 @ 3.00 ghrtz.

Het lijkt mij dat die Ed dezelfde persoon is als de verkoper, maar in ieder geval heeft Ed er véél meer verstand van dan wij hier op de Helpmij!

Verder denk ik dat die machine stijf staat van illegale software, maar zoals jij al schreef heb ik er geen verstand van, dus let svp niet op mijn berichten.

Laatst bewerkt:
Met alle respect maar die Ed heeft geen gelijk.
Het bord is bijv al een socket 478.Daar kan je geen modernere processor meer
op kwijt.ddr1geheugen--->kan je ook niets mee.

echt zonde van je geld!!

hey jongens,

Ik heb een vraag is deze pc een beetje goed om te internetten ect. ik heb er nu 250 euro op geboden. Heb jullie mening nog nodig.
Het zal wel aan mij liggen, je vraagt een mening, je krijgt een mening maar schijnbaar wil je de mening niet horen.

Ik heb het ook op een ander forum gevraagd ze zijden dat het best wel goedkoop is.

Ed schreef 19:43

Lijkt me een goeie pc met veel mogelijk heden. De prijs is wel goedkoop voor een intel pentiem 4 @ 3.00 ghrtz.
Welk forum ? Ik wil graag op dat forum een berichtje posten en de discussie aangaan met die Ed!

Ik ga er NU kijken, maar:

ik heb een veel beter plan om jou te overtuigen.
Post de link van dit Helpmij draadje op die andere site en vraag aan die Ed om hier op de Helpmij te reageren. Doet 'ie dat dan kun je de daarop volgende discussie gaan volgen, maar doet hij dat niet dan voelt 'Ed' denk ik 'nattigheid' en daaruit kun jij dan je eigen conclusie trekken..............

Laatst bewerkt:
Dit soort systemen gaan voor nog geen 100 euro over de toonbank.

Maar goed als u daar 250 euro voor wilt geven...

Als ik naar die site wil gaan dan krijg ik een foutmelding.
@mravatar, post svp de link van het draadje waarin jij antwoord krijgt van Ed.

Laatst bewerkt:
ik zou het zeker niet doen:shocked:
allemaal veroudert en sloom, geen upgrade mogelijkheden.
ik zou zeker een andere zoeken!

( en die ed is vast de verkoper zelf of een vriend daarvan of zo:confused: )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan