Is deze pc een beetje geschikt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gevraagd hij heeft al een helpmij account zegt die.

Ik stuur hem nu de link door.

Ed zegt>

Ik kom zo online voeg mij naam maar alvast toe morymosty. Hij had mij ook een hoop geholpen bij het uizoeken van een 3D kaart. Vandaar dat ik hem vertrouw.

Ik wacht in spanning af maar helaas zal ik het komende uurtje even niet kunnen posten, maar ik kom er na 23.00 uur zeker op terug. Ik heb er echter alle vetrouwen in dat de andere posters hier alvast met meneer Ed de discussie aan zullen gaan!

Zoals ik al dacht, meneer Ed = adverteerder. Meneer Ed, uw schrijftaal is iets beneden de standaard zoals wij die hier gewend zijn.

@mravatar, ik hoef niets meer te schrijven denk ik? Je kan je conclusie trekken!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga me afvragen welke 3dkaart hij je dan heeft aangesmeerd.

Als hij al zegt dat een pc uit de oertijd een goede pc/processor is, dan zal het wel het zelfde zijn gegaan met de 3dkaart/videokaart.

Dit soort mensen hebben geen verstand van computers maar willen alleen zo veel mogelijk geld verdienen.

Dit topic van een slot voorzien.

We hebben ons verhaal gedaan en het is verder aan de ts wat die ermee doet.

Ik heb weer een nieuwe pc gezien.

Ik heb weer een Dell-pc op marktplaats gezien een inspiron-530 wilt er 300 euro voor hebben incl. 22 inch Scherm.

Jullie mening nu wel waar voor me geld of weer niet ?

Link?

Kun je niet even doorsparen en een nieuwe pc kopen? Bij 2e hands computers heb je meestal geen garantie en op marktplaats wordt er vaak veel meer voor een systeem gevraagd dan wat het systeem waard is.

Dit is toch niet weer een systeem van Ed hoop ik?

Laatst bewerkt:
Hallo
Nee het is geen laptop, een desktop

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit topic weer open gezet en je nieuwe vraag erbij geplaatst.

Wel met die verstande dat er normaal naar onze adviezen geluisterd wordt;)

Ik ga me afvragen welke 3dkaart hij je dan heeft aangesmeerd.

Als hij al zegt dat een pc uit de oertijd een goede pc/processor is, dan zal het wel het zelfde zijn gegaan met de 3dkaart/videokaart.

Dit soort mensen hebben geen verstand van computers maar willen alleen zo veel mogelijk geld verdienen.

De ati Radeon 3850 voor € 85,- maar werkt super.

de HD5670 kost 80 euro en die is een heel stuk beter

ik snap niet wat die man je probeert aan te smeren...
@frank sorry :3 kon het niet laten

Laatst bewerkt:
Gezien zijn eerdere topic ging het hier om een 3850agp.

dus de 5670 heeft geen zin:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan