• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatische factuur nummering maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

LydiaN

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2010
Hallo wie zou mij willen helpen
Ik heb een factuur gemaakt en nu wil ik in veld B10 het factuurnummer plaatsen.
nu ben ik de hele middag al bezig om een macro te schrijven maar het lukt totaal niet :rolleyes:
wie kan mij helpen met een code en hoe ik het precies voor elkaar kan krijgen.
Op het macro gebied ben ik echt een leek.

alvast bedankt

Ik zal misschien dan wel erg dom zijn, maar ik kom er niet uit. De uiteindelijk gevonden codes werken gewoonweg niet in mijn factuur mede omdat ik denk dat ze specifiek gemaakt zijn op de betreffende facturen.
Desondanks toch bedankt voor je hulp

dan in ieder geval toch maar even een voorbeeldbestandje (ontdaan van gevoelige info) plaatsen.

Je zult zien dat je geholpen gaat worden.

factuur

He heb je al een oplossing voor het autonummering.

Ik heb als je hem hebben wilt een klant factuur systeem met btw handleiding om in access 2007 een factuur systeem op te zetten.

Je zult hem dan alleen ff moeten aan passen aan jou eigen stijl.

Velden toevoegen of verwijderen.

Werkt perfect en maakt naar elke nieuwe factuur een nieuw factuur nummer met 1 verhoogd aan.

Ik hoor het wel.

Gr Badmaus. :cool:

Laatst bewerkt:
factuur acces

Hallo Badmaus,

het zou geweldig zijn als ik het factuur van je zou mogen hebben. met exel is het me nog steeds niet gelukt.
alvast bedankt

groeten Lydia

Factuur systeem access

Hallo Badmaus,

het zou geweldig zijn als ik het factuur van je zou mogen hebben. met exel is het me nog steeds niet gelukt.
alvast bedankt

groeten Lydia

hallo Lydia,

Heb je het factuur systeem al gebruikt?
Is het wat je kunt gebruiken?

Gr Badmaus.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan