probleem met verwijderen software.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HELP1234567890

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2010
goede avond, ik zit met een lastig probleem. ik heb een hp compact met win7, waar ik admin op ben, en laat nou het geval zijn dat ik graag spelletjes zit te spelen, met name gta sa. ik had een mod geinstaleerd, en vond ik niet leuk, dus dacht ik gelijk: DELETE!, maar wil niet verwijderen en het volgende scherm komt op: ''uw heeft geen administrator machtegingen om dit programma te verwijderen, neem contact met de systeembeheerder op.'' en dan klik ik op ok, en hoor er niks meer van. ccleaner heb ik ook al geprobeert maar zegt dat hij het bestand niet kan vinden. help zal van harte welkom zijn.....

Laatst bewerkt:
Dan moet je rechter muisknop op de map of bestand (moet je ff kijken)
Dan eigenschappen -> beveiligingen -> geavanceerd -> eigenaar -> bewerken -> dubbelklik op naam van je pc(eigenaar) op OK drukken en het lukt nu wel als goed is.

@TS
Hoi,
je had deze vraag beter bij de sectie besturingssytemen kunnen zetten omdat dit probleem te maken heeft met machtigingen e.d. binnen een besturingssysteem. (Administrator ben je pas als je via een geactiveerde administratoraccount inlogt). Een programma moet je niet verwijderen door op DEL te drukken maar via het configuratiescherm>programma's en onderdelen en daar het programma verwijderen.
Succes.

Laatst bewerkt:
Dan moet je rechter muisknop op de map of bestand (moet je ff kijken)
Dan eigenschappen -> beveiligingen -> geavanceerd -> eigenaar -> bewerken -> dubbelklik op naam van je pc(eigenaar) op OK drukken en het lukt nu wel als goed is.

dat is nou het probleem, hij staat nergens, alleen in het software-scherm

Hoi,
plaats anders een screenshot waar het programma staat. Zet je UAC instellingen ff omlaag en probeer het opnieuw anders in veilige modus evt. met geactiveerde adminaccount.
Succes.

Hoi,
plaats anders een screenshot waar het programma staat. Zet je UAC instellingen ff omlaag en probeer het opnieuw anders in veilige modus evt. met geactiveerde adminaccount.
Succes.

sorry hij staat aleen in programs files en ''configuratiescherm/ software

Hoi,
als je m'n eerdere aanbevelingen niet opvolgt dan kan ik je niet verder helpen. Als je het niet kunt of niet begrijpt dan moet je dat aangeven dan kan ik je wellicht nog verder helpen. Dan kunnen we alles stap voor stap doornemen.

ik heb een spel geinstaleerd gta sa met een mod {ac130} ik wil het spel op starten maar het lukt niet dus wil ik het spel verwijderen en lukt het ook niet wie kan mij helpen ??:(

@youssef98

Welkom op Helpmij
Je kan een eigen vraag stellen in de sectie "spellen".
Het is niet toegestaan in te breken in iemand anders z'n topic.
De vraag is van 2010 en is inmiddels met pensioen.

Mvg,
Mik Zjegger
Mod Helpmij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan