Op zoek naar Vista driver voor M D 90090 Medion scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Vervloet

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
Windows versie 32 bits.Besturingssysteem Windows Vista Home Premium.Op de website van de fabrikant heb ik niets gevonden. Het programma DriverMax biedt ook geen oplossing.Het betreft een kleuren flatbedscanner MD90090 met S/N:W599A177660.

Kan iemand mij helpen zodat ik de scanner opnieuw kan gebruiken?

Bedankt voor jullie antwoord. frankwannet:op de medionsite is de driver niet beschikbaar.

johndejongh: op www. bioticain.com/md-9090.html belooft Driverfinder pro de gevraagde driver tegen betaling van 29.95€ Ik zoek naar een gratische driver.

Gaat het hier niet over een Windows 7 driver?sca90093wxpw7? als ik op uitvoeren klik verschijnt een venster:sqeez self Extraxtor? ik kan het in geen geval instaleren. op de medion website heb ik ingevoerd : MD 90090; het geen gegevens beschikbaar?

Dit is wat er op de site staat aangegegeven:

7.63

Systeem:Win 7 32bit/Win 7 64bit/Win Vista 32bit/Win XP 32bit
Driver voor de flatbedscanner model rij MD 90070, MD 90090, MD 90091, MD 90092, MD 90093.
Aanwijzing: Om de gedownloaded files uit te pakken, klik a.u.b. op de button "Extract". Deze files worden nu in de folder uitgepakt die U onder "Folder" aangegeven had. Als deze folder niet voorhanden is, woordt deze opgestelt

frankwannet:via de map vista-Scan Wizard heb ik in de map Disk1 het setup bestand gevonden. Als ik de "InstallShield Wizard" wil uitvoeren, verschijn in venster Medion V7.20 het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. De map V7.20 is nochtans leeg?
Dank zij u heb ik de setup uiteindelijk gevonden.Ik ben er van overtuigd dat gij ook weet waar ge het kunt vinden en misschien kan ik het dan wel uitvoeren!

Ik heb het even gedownload.Als je dan op uitvoeren klik geeft die als standaard map aan C:medion

als ik dan via "mijn computer"naar die map ga zie je idd die "scanwizzard5"

die bestaat uit disk 1 disk 2 en disk 3 en v763.3
klik aan disk 1
en klik dan setup instalschield.(R)setup launcher)(het icoontje met een pc uiterlijk)

Dan gaat bij mij de instal lopen.

Laatst bewerkt:
frankwannet: ook ik ben via de map scanwizard5 en via de map disk1 bij het setup bestand gekomen.Als ik op het setupbestand dubbelklik verschijn het volgende :Kies setup taal engels ok dan volgt" error extracting support files het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden v7.20( bij u is dat de map v763.3, die heb ik niet.Ik heb een mapv7.20 die leeg is)" Ziet ge een mogelijkheid om mij dit bestand te bezorgen,zodat ik kan installeren?

Het is toch van de zotte ook.Ik heb even de installatie laten door gaan bij me.Gaat gewoon goed zie een leuk vrouwtje en krijg een pictogram op me buroblad.Pas als ik die aanklik dan krijg ik een melding:scanner not found.
http://www1.medion.de/downloads/download.pl?lang=nl&filename=sca90093wxpw7.exe&id=4713&type=treiber

bij de bovenstaande link kies je dus voor uitvoeren.
dan gaat die 15.4mb downen.Krijg je weer een scherm met uitvoeren(Wordt gedownd) en dan kies je extractals die klaar is.
Er wordt een folder gemaakt C:medion.
daar ga je via de verkenner naar toe.Rechter muisklik op start.
scanwizzard5--disk 1---setup(R)setup launcher

Laatst bewerkt:
Beste frank, neen ik ben niet geholpen.Als ik op uw bovenstaande link klik "uitvoeren"-venster squeez self extractor, waar ik op extract klik en krijg" the folder already contains a folder MSCDef.ini woudt you like to replace yes to all ". via c:\medion, kan ik de map Medion openen om de "installshied Wizard" uit te voeren.In de vorige stap heb ik uitgelegd waarom dat niet lukten nl ik beschik niet over de map v763.3. Trouwens is die map ook leeg? Bij mij is er een bestand MSCDef.ini opgeslagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan