maniac2003
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2006
Graag gedaan, en succes :thumb:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is het gelukt. Duurt steeds effe, kan pas beginnen als de kids in bed liggenDe AKAIO firmware gaat gewoon in de root van het kaartje
Handleiding met screenshots zie NDSS: http://ndss.nl/viewtopic.php?f=36&t=1429
De update kan je ook gewoon in de root zetten. De DSL versie voor als je vanaf een DS of DS lite flasht, de DSi versie voor als je vanaf de DSi flasht.
De firmware die je op de DSi ziet is de fimware van de DSi zelf, je kunt de firmware eventueel bijwerken via een wireless verbinding. Of je laat het zitten, is niet van groot belang als je geen DSiWare gebruikt (online Nintendo shop)
Als icoontje krijg je inderdaad Alex Rider te zien. Daarmee start je de Acekard 2i op.
De spellen/homebrew zet ik normaal in 2 eigen gemaakte maken genaamd, je raad het al, Spellen en Homebrew.
Dacht (hoopte!!) het eigenlijk al. Er staan ook zoveel berichten hierover gepost, waarvan de inhoud steeds anders is, en zich vaak tegenspreekt.Meestal zijn dat mensen die hun DSi al hebben laten updaten en dan erachter komen dat hun flashkaart niet meer werkt
Als die het bij jou nog gewoon doet heb je alles, en kan je wat nachtrust pakken![]()
Ga ik nog wel doen. Had eigenlijk begrepen dat sd-kaart ingang die de DSI heeft is om foto's op te kunnen slaan, en had gedacht/gehoop dat ze dan ook nergens anders dan daar terecht zouden komen. Wellicht is 't net zoals bij mob. telefoons, die hebben zelf wat geheugen, en rest is via micro-sd. Ga 't morgen uitzoeken, komt goed!Die foto's worden op de DSi zelf opgeslagen zover ik weet. Geen idee of je ze naar je SD kaartje kunt sturen, dan moet je de handleiding even erbij pakken.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.