• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

wie kan er me verder helpen met mijn opvangplanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sammil

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2010
Beste,

ik heb gezocht en geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.
ik heb er al 1tje had die wel werkte, maar dan had ik in iedere cel een formule staan die ik niet kon doortrekken, dus voor elk jaar opnieuw te doen, was me even te veel werk en weet dat het anders kan maar ik ben niet thuis in vba.
zou er me AUB iemand verder kunnen helpen met deze planner.

met dank op voorhand aan al die me helpen wil :-)
Rik

Bijlagen

Rik , je zal het moeten doen met een somproduct formule , waar is de formule die er huidig instond ?
Als je ze niet meer hebt kan ik enkel verwijzen naar deze planner waar ze nog instaan .
Raak je der niet wijs uit geef een seintje ;)

Rik,

Voor de feestdagen heb ik er iets voor je ingezet, en nog twee (kleine)aanpassingen.
Kijk ook eens naar de formule in je vwopmaak, heb ik ook aangepast.....bij vwopmaak gaat het om: WAAR of ONWAAR
Zet de formule eens in een gewone cel, en je zult zien dat je automatisch WAAR of ONWAAR terug krijgt.

Bijlagen

Rik , ik heb nog eventjes tijd vrijgemaakt .
Bekijk het al eens , maar ik vermoed dat er een foutje inzit qua einde periode .

Voor de dagen dat er geen opvang is heb ik een hulpcel gebruikt ( kolom I ) probleem is dat je het bij 1 vrije dag moet houden , hoe het moet bij meerdere dagen per week ? voorlopig geen oplossingen , of er moet een systeem uitgewerkt worden met meerdere hulpkolommen .
En wat doe je na 3 september ??

@ Ad Becude , thanks voor de feestadgen kalender van Ingrid Baplue :thumb:

Bijlagen

hey,

alvast bedankt voor de hulp :)

heb in de eerste week de formule die ik vroeger gebruikte geplaatst.
Bekijk bijlage opvang planner.xlsx

trucker10 de kindjes kunnen inderdaad tussen de 1 en 5 dagen komen naar de opvang, er zijn er die bijvoorbeeld de maandag en de vrijdag naar de opvang komen, dan is het de bedoeling dat we zien dat din, woe en do vrij is :)
En wat doe je na 3 september ?? loopt alles gewoon verder :love:

Ad Becud alvast bedankt voor de feestdagen en het aanpassen :thumb:

Rik , eigenlijk moest ik het bemerkt hebben dat je over Excel 2007 of hoger beschikt aan de .xlsx extensie :o waarschijnlijk is bij mij de fout erin geslopen bij het kopiëren van de VWO uit mijn bestandje :confused: .
IK bekijk dit , hoe op te lossen om de vrije dagen terug te krijgen in het overzicht , waarschijnlijk door meerdere hulpcellen zoals ik nu heb gedaan voor 1 dag . Ik zet het bij mijn top 3 om verder te zoeken .

Rik , bij deze je verlof planner die rekening houdt met de dagen dat de kindjes niet komen , ik heb hiervoor hulpkolommen gebruikt ( I:M ) .
Niet alle opmaak is aanwezig o.a de feestdagen , deze kan je uit het voorbeeldje van Ad Becude overnemen .
edit : heb ook de halve dagen gedaan .

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hey'

bedankt Daniël voor wat je gedaan hebt net wat ik nodig had en zo lang op gezocht heb :thumb::thumb::thumb:
ik ga er inderdaad de feestdagen die ik van Ad heb, gebruiken in deze planner :D

bedank voor de snelle hulp :love::love:

groeten

Rik

Ps bij deze mag er een slottje op :d:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan