Kan met Outlook 2003 mij niet inschrijven op een nieuwsgroep

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesy

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Hallo
Wie kan mij helpen? Ik wil mij abonneren op een nieuwsgroep maar ik kan die niet aanmaken in Outlook 2003. Ik krijg van Outlook de volgende oplossing:
1. Ga naar werkbalkopties
2. Naar Knoppen toevoegen/verwijderen
3. Aanpassen
4. Onder categorien 'Ga naar' aanklikken
Tot zover gaat het goed. Maar dan moet ik onder opdrachten de opdracht 'Nieuws'oppaken en slepen naar het menue 'ga naar''. Alleen het probleem is: er is geen knop Nieuws te vinden onder 'Opdrachten'. Anders gezegd: waar kan ik de knop 'Nieuws' vinden.
Bij voorbaat dank voor uw hulp
Groet

Waarom in Outlook 2003? Omdat ik ik office 2003 op mijn PC heb staan. Helaas de extra info brengt mij niet verder.
Groet
Kees

Dat was de volgende stap Bertus, maar ben benieuwd waarom juist met Outlook. Lijkt mij omslachtiger.

Nieuws in Outlook 2003

Ik wil van die nieuwsgroep berichten downloaden en zelf artikelen plaatsen in de nieuwsgroep. Het probleem is dat ik in outlook 2003 nergens de knop 'Nieuws' kan vinden vanwaaruit ik mij op een nieuwgroep kan inschrijven.

Via Outlook 2003 naar nieuws

Dat was de volgende stap Bertus, maar ben benieuwd waarom juist met Outlook. Lijkt mij omslachtiger.

Ik zou niet weten hoe ik er anders zou moeten komen. Vroeger toen ik nog XP had kon dat wel, zoals boven omschreven kon je dan de knop nieuws toevoegen en dan in Outlook nieuwgroepen beheren. Nu heb ik Windows 7 en gaat dat niet meer. Maar hoe dan wel?
Geen idee.......
Groet
Kees

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan