nieuwe moederbord socket 1156+videokaart etc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je dit weet, kun je hem toch zelf ook wel bij elkaar klikken bij Azerty?

Anyway; even terug naar het begin. Waarom precies deze componenten en prijsklassen? Het is geen verkeerde keuze maar ik ben benieuwd naar de motivatie.

Edit: hier wat op jouw aanvraag. http://azerty.nl/winkelmandje/winke...242577]=1&product[290728]=1&product[219321]=1
Zoals je ziet gaat niet alles in je prijsklasse, moederborden voor € 65,- vind je alleen bij AMD. Kingston Valueram is er niet op 1600 MHz bij Azerty dus dan maar HyperX genomen van Kingston.
Voor de rest nog een simpele maar effectieve processorkoeler voor de i5-760 omdat de meegeleverde koeler ook niet echt super is.

Laatst bewerkt:
@ronald89

nou omdat ik nog een scholier ben en niet te veel kan uitgeven :p

maar ik heb mijn ouders zover gekregen om een geheel nieuwe systeem te kopen!!
(oude systeem gaat naar mn oom... :P)
denk u dat dit gaat werken:

Link. werkt niet meer.....

kijk naar reactie 2e reactie hieronder..

Laatst bewerkt:
@firest0rm

raar, nee het lukt niet meer,

maar dit zijn ze:

(behuizing) Cooler Master Elite 370 - Midtowermodel

(voeding)Silverstone 650W

(processor)Intel core i5 760
2,80 Ghz

(Toetsenbord) Logitech Deluxe 250 -

(muis) Gigabyte GM-M6800 Dual Lens Gaming Mouse

(dvd-rewriter)Samsung Super-WriteMaster SH-S223C

(HDD 3,5)Samsung 500GB

(Ram) 4gb(2x2)
Kingston value hyper X
1600 Mhz

(Moederbord) ASRock H55DE3 -

(LCD-scherm) LG E2240S-PN -

(grafische kaart) Gainward GeForce GTX 460 1024MB GS

zo... :D
(alles van Azerty..)

Jij vraagt toch om een Gainward GTX460 ? Dan krijg je die toch gewoon... :confused:

Ja, dat is PCI Express 2.1 maar dat werkt gewoon. Zolang het geen PCI Express 1 of 3 is past ie er in. Het gaat meer om het x16 verhaal, dat is belangrijker.

En ook ja, de GTX460 blijft wat koeler dan de HD6850. Maar als je kijkt naar rauwe prestaties of prestatie per Watt en het algehele stroomverbruik wint de HD6850 het toch van de GTX460.
Bron: http://www.hardwarecanucks.com/foru...d-6850-vs-gtx-460-1gb-overclocking-study.html. Onderaan deze site kun je in een balkje de pagina kiezen. Pagina 14 betreft stroomverbruik en temperaturen, een aantal pagina's daarvoor rauwe prestaties.

Overigens is het temperatuurverschil niet schokkend, de koelste GTX460 ligt 9 graden verwijderd van de koelste HD6850 (65 graden vs 74 graden). Dus doe jezelf en je portemonnee een plezier en kies lekker voor de HD6850.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan