Call of duty black ops

Status
Niet open voor verdere reacties.

Appie70

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Hoi,
Ik heb call of duty black ops gekocht maar ik heb er problemen mee, ik heb de posts die voor mij waren gelezen, maar de problemen die daar zijn beschreven heb ik niet.

Videokaart Hd radeon 4770
Processor AMD II 4x 630 (2.8)
4 gb ram

Het probleem is dat het spel voor 10 seconden vastloopt wanneer ik het opstart en servers ga opzoeken (dit gebeurt echt altijd zelfde moment en voor 10 seconden ook als ik uit de server ga waar ik in was en een nieuwe ga zoeken.)
En ook nog vastloopt bij het joinen van een server (waiting for other players ) voor 8 seconden
Ook nog eens als ik in een server de tweede ronde meedoe bijvoorbeeld bij het veranderen van map ( of als ik verander van server) en wanneer het dan vastloopt moet ik het met taskbeheer afsluiten en dan zie ik dat de cpu over de 75 is.
CoD loopt heel vloeiend bij mij daar heb ik geen klachten over :)

Dit is echt allemaal heel vervelend voor mij, is er iemand die mij kan helpen :D?

Groetjes.

Laatst bewerkt:
Loopt hij niet vast nij Campaign? Wat is je internetsnelheid? Blijkbaar loopt hij vast bij het verbinden met de server. Kijk hier eens: www.speedtest.net

Laatst bewerkt:
Het lijkt erop dat Black OPS nog steeds problemen met de Multiplayer heeft. Ik speel het ook en heb niet één van de lichtste systemen en internet abbo, maar heb regelmatig dat het haperend gamed.

Laatst bewerkt:
Ik vindt het alleen raar dat het bij single player geen problemen vertoont en bij multiplayer wel, kan het zo zijn dat het wanneer cod internet gebruikt dat het plotseling veel meer cpu in beslag neemt?

En dat het nog steeds problemen heeft vind ik niet zo gek. bijvoorbeeld de nieuwe assassins creed is vertraagt naar 2011 omdat het anders dezelfde problemen als CoD zou hebben.

Laatst bewerkt:
Ik vindt het alleen raar dat het bij single player geen problemen vertoont en bij multiplayer wel, kan het zo zijn dat het wanneer cod internet gebruikt dat het plotseling veel meer cpu in beslag neemt?

nope, is een bekend probleem. Paar miljoen mensen hebben er last van. Het wachten is op betere updates. Wat een mogelijke oplossing is alt-tabben en vanuit de taskmanager prioriteit van BO verhogen naar high. Of in Steam games library, eigenschappen opvragen van het spel en opnieuw sync en defraggen vanuit steam.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan