Help mijn mails zijn weg!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicklezzz

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Ik ben al mijn mails kwijt in thunderbird. Wie weet er een oplossing om ze terug te vinden?
Heb al verschillende oplossingen geprobeerd maar niets is nog gelukt.

Help help help ik ben wanhopig!!

Wat heb je gedaan dan, dat ze "plots" verdwenen zijn?

Ik had mijn G-mail account aan Thunderbird gekoppeld, alleen om sneller emails te kunnen versturen in plaats van telkens in te loggen op Google. Ik heb mijn mails geimporteerd in Thunderbird. Vervolgens al de mails verwijderd. Ik was in de veronderstelling dat ze nog op de g-mail server zouden blijven staan. Maar tot mijn grote schrik waren al mijn mails op de server ook verwijderd. Huil traan huil!
Nu kan ik ze nog wel terug vinden in imap van Thunderbird maar ik heb geen idee hoe ik ze weer aan het programma kan koppelen.
Ach en de mailtjes die ik nu "kwijt"ben zijn mij zo dierbaar! Ik zou het geweldig vinden als iemand mij er mee zou kunnen helpen.

En ze staan niet in de "Trash" map op de Gmail pagina? Daar blijven ze als het goed is een tijdje staan voor ze verwijdert worden. Als je die terug zet, kan Thunderbird ze opnieuw downloaden. (Of denk ik hier te simpel?)

Was het maar waar! Dat ik ze nog in de Trash op google terug kon vinden.
Het enige waar ik ze nog kan terug vinden op mijn computer is in de map imap.googlemail.com (sbd) maar ik heb geen idee hoe ik ze dan nog leesbaar kan krijgen in Thunderbird.

Kan je is een screenshot maken van die map? (incl. inhoud, haal wel de gevoelige data eruit)

Kan je is een screenshot maken van die map? (incl. inhoud, haal wel de gevoelige data eruit)

23vxcae.png

Hier is de screenshot van de map.

Dit heb ik ook al geprobeerd, maar heeft helaas niet geholpen.

Het is uiteindelijk toch gelukt, ik had het verkeerde bestand.
Bedankt voor de hulp.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan