Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Niet al te veel, natuurlijk wil ik wel een goede PC, maar ik ben niet zo in de prijzen. 500€ zou super zijn, maar als dat niet lukt, maakt het me niet uit, als het maar onder de 1000€ blijft.
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen?
Uiteraard schoolwerk, maar ik hou ook wel van een spelletje. Football Manager is een spel wat ik erg vaak speel. Dat is grafisch niet heel erg goed, maar is vooral erg groot en moet veel informatie verwerken.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?
Ik kan het niet zelf, anders had ik dit topic niet, haha.
Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Ik hoef er niets bij, het thuis al een W7 en Office 2007 CD liggen.
Randapparatuur
Speakers en een toetsenbord. Speakers moeten gewoon simpel zijn, maar met een mooi geluid.
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
Ik denk dat dit het wel zo is. Uiteraard wil ik gewoon USB poorten en een groot intern geheugen. 1 TB lijkt me precies genoeg. Alvast bedankt!
Niet al te veel, natuurlijk wil ik wel een goede PC, maar ik ben niet zo in de prijzen. 500€ zou super zijn, maar als dat niet lukt, maakt het me niet uit, als het maar onder de 1000€ blijft.
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen?
Uiteraard schoolwerk, maar ik hou ook wel van een spelletje. Football Manager is een spel wat ik erg vaak speel. Dat is grafisch niet heel erg goed, maar is vooral erg groot en moet veel informatie verwerken.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?
Ik kan het niet zelf, anders had ik dit topic niet, haha.
Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Ik hoef er niets bij, het thuis al een W7 en Office 2007 CD liggen.
Randapparatuur
Speakers en een toetsenbord. Speakers moeten gewoon simpel zijn, maar met een mooi geluid.
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
Ik denk dat dit het wel zo is. Uiteraard wil ik gewoon USB poorten en een groot intern geheugen. 1 TB lijkt me precies genoeg. Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: