Gigantische echo

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0126

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Soms past het geluid zichzelf aan!

Weet niet wat het is, maar daarnet besloot mij PC zich ineens aan te passen zonder dat ik uberhoud wat deed. Heb Realtek audio systeem, dus je kunt echt een hele boel verschillende geluid functies invoeren. Normaal staat die op geen, maar daarnet ineens op RIOOL, dus echt gigantische echo. Waarom en hoe kan dit?

Laatst bewerkt:
Kleine broertjes of zusjes in huis die dat mogelijk hebben gedaan, anders zou het bijna onmogelijk zijn.

Kleine broertjes of zusjes in huis die dat mogelijk hebben gedaan, anders zou het bijna onmogelijk zijn.

Heb kleine zusje. Maar ik zit de hele dag achter mijn PC, dus. Hij was de ene moment normaal en toen ineens die giga echo. En ik zat rond die tijd tv te kijken. Dus. Heel raar. T is pas sinds vanavond namelijk, dus. En t lijkt me niet dat je een tijdklok erop kan zetten om geluiden te changen.

Nu is t geluid weer goed, maar, dit is wel heel raar.

Ah, maar waarom is t dan pas sinds gisteravond?

Ik heb geen rare sites bezocht. Althans ik bezoek elke site elke dag en me NORTON zegt niks. Ik heb geen dingen gedownload gisteren, dfaarvoor wel, maar nooit problemen gehad. Dus waarom ineens/

QUOTE=gast0126;3710603]Ah, maar waarom is t dan pas sinds gisteravond?

Ik heb geen rare sites bezocht. Althans ik bezoek elke site elke dag en me NORTON zegt niks. Ik heb geen dingen gedownload gisteren, dfaarvoor wel, maar nooit problemen gehad. Dus waarom ineens/[/QUOTE]

Ik zeg niet dat het een virus IS maar ik zeg dat het een virus KAN ZIJN.

Maar het kan ok een pc-foutje zijn of een Realtek audio systeem-foutje.

Laatst bewerkt:
QUOTE=gast0126;3710603]Ah, maar waarom is t dan pas sinds gisteravond?

Ik heb geen rare sites bezocht. Althans ik bezoek elke site elke dag en me NORTON zegt niks. Ik heb geen dingen gedownload gisteren, dfaarvoor wel, maar nooit problemen gehad. Dus waarom ineens/

Ik zeg niet dat het een virus IS maar ik zeg dat het een virus KAN ZIJN.

Maar het kan ok een pc-foutje zijn of een Realtek audio systeem-foutje.[/QUOTE]

Dat kan heel goed, want ik kan sowieso alleen me audio gebruiken als ik er oordopjes in heb zitten. Wat heel vaag is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan