Na een tijdje valt internet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

rasger

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Hoi Allemaal

Ik heb al flink wat topics gelezen maar kom niet verder.
Ik heb normalerwijze mijn pc 24 uur per dag verbonden met internet en nooit (tenminste bijna nooit:p) problemen.. Nu ben ik een tijdje geleden overgestapt van Vista naar Windows 7. Nu heb ik internet zolang ik ergens mee bezig ben. Als ik een tijdje niks op de pc doe dan valt internet weg (ook als grabit bezig is ofzo) Dus alleen als ik een tijd de muis niet aanraak zeg maar.. Als de pc in de slaapstand gaat geloof ik..
Als ik de muis dan weer beweeg krijg ik een venster waar mij gevraagd word of ik de pc weer wil verbinden met internet, hier duw ik op annuleren en dan ben ik weer verbonden..
Waar kan dit aan liggen? Zijn er misschien ergens instellingen verkeerd? Heel irritant want msn springt weg en grabit loopt niet meer

BVD voor jullie hulp

Groet Ger

Als je op internetverbindingen zoekt op Google vind je een hoop. Misschien staat het daar ergens?

Klik

Als je op internetverbindingen zoekt op Google vind je een hoop. Misschien staat het daar ergens?

Klik

Was het eerste waar ik op googlede.. kom er helaas niet uit, hoop dat iemand hier dit probleem herkend.. thnx voor de snelle reactie... :thumb:

Edit: btw ik kan de tijd in de sluimerstand en slaapstand op nooit zetten dan heb ik er ook geen problemen meer mee, maar dit vind ik niet echt een oplossing voor mijn probleem.

Laatst bewerkt:
Kijk eens bij de energie-instellingen. Waarschijnlijk schakelt je pc in slaapstand de netwerkkaart uit om energie te sparen.

Kijk eens bij de energie-instellingen. Waarschijnlijk schakelt je pc in slaapstand de netwerkkaart uit om energie te sparen.

Dit lijkt me inderdaad het probleem. Weet je misschien ook waar ik dit precies kan veranderen? dat ie m niet uitschakeld?

Thnx voor je hulp RogerS. Maar moet bekennen dat ik nog niet uit kom (rood)
Ik heb de pc nu maar zo ingesteld dat ie nooit meer in de slaap/sluimerstand gaat. toch heel erg bedankt.

Groet Ger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan