rasger
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 nov 2010
Hoi Allemaal
Ik heb al flink wat topics gelezen maar kom niet verder.
Ik heb normalerwijze mijn pc 24 uur per dag verbonden met internet en nooit (tenminste bijna nooit
) problemen.. Nu ben ik een tijdje geleden overgestapt van Vista naar Windows 7. Nu heb ik internet zolang ik ergens mee bezig ben. Als ik een tijdje niks op de pc doe dan valt internet weg (ook als grabit bezig is ofzo) Dus alleen als ik een tijd de muis niet aanraak zeg maar.. Als de pc in de slaapstand gaat geloof ik..
Als ik de muis dan weer beweeg krijg ik een venster waar mij gevraagd word of ik de pc weer wil verbinden met internet, hier duw ik op annuleren en dan ben ik weer verbonden..
Waar kan dit aan liggen? Zijn er misschien ergens instellingen verkeerd? Heel irritant want msn springt weg en grabit loopt niet meer
BVD voor jullie hulp
Groet Ger
Ik heb al flink wat topics gelezen maar kom niet verder.
Ik heb normalerwijze mijn pc 24 uur per dag verbonden met internet en nooit (tenminste bijna nooit

Als ik de muis dan weer beweeg krijg ik een venster waar mij gevraagd word of ik de pc weer wil verbinden met internet, hier duw ik op annuleren en dan ben ik weer verbonden..
Waar kan dit aan liggen? Zijn er misschien ergens instellingen verkeerd? Heel irritant want msn springt weg en grabit loopt niet meer
BVD voor jullie hulp
Groet Ger