router aan modem koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
Hallo,

Ik was bij iemand bezig die net een eigen huis heeft, nu heeft diegene internet van ziggo. Ze hebben een modem erbij gekregen (Cisco 3212). Nu wil hij graag draadloos internet hebben. Hij heeft een kastje liggen, een Linksys 580i.

Nu is mijn vraag, wie zou mij kunnen helpen met het aansluiten, ik kom er niet uit met aansluiten. Er zit maar 1 netwerkaansluiting op het modem. Ik heb er geen cd bij de Linksys router.

Heeft iemand misschien een idee hoe ik het aansluit en verbinding kan krijgen/maken.

alvast bedankt de hulp!!

Linksys 580i ?
Zeker?

Ken wel de Thomson Speedtouch 580i... Dat is een ADSL Modem/Router met WiFi... en als het een "i" is, is hij voor ISDN.... zal in dat geval dus niet gaan lukken.

Linksys 580i ?
Zeker?

Ken wel de Thomson Speedtouch 580i... Dat is een ADSL Modem/Router met WiFi... en als het een "i" is, is hij voor ISDN.... zal in dat geval dus niet gaan lukken.

ja klopt, een thomson speedtouch sorry! modeltype was een 580i. dus hij zal dan een nieuwe moeten kopen mocht hij draadloos willen....

iemand een tip voor een goeie router die niet al te duur is, dan kan ik dat doorgeven en koopt ie een nieuwe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan