Vrienden uit mijn MSN lijst verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

clubdj

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2005
Heb de nieuwe MSN op mijn pc en zag op mijn profiel 9 vrienden staan. Na vraag bleek dat ze dit niet zelf gedaan hadden. Ik heb liever niemand op mijn profiel, gaat andere niks aan met wie ik om ga:D
Dus ik ben ze gaan verwijderen van mijn profiel op MSN. En dat had ik beter niet kunnen doen want ze zijn nu ook uit mijn lijst. Geen probleem dacht ik, stuur ze allemaal een nieuwe aanvraag. Maar niemand heeft deze gekregen want sta nog gewoon in hun lijst. Zelf als ze me verwijderen kan ik ze niet meer toevoegen. Het kan zijn dat ik ze geblokt heb door ze te verwijderen maar in de laatse versie van MSN kan ik nergens vinden wie ik geblokt heb.
Wie kan me helpen om deze mensen weer in mijn lijst te krijgen?
Alvast bedankt!

Moet je gewoon even vragen of zij tegen je willen praten, dan opent zich een venster en kan je ze weer toevoegen.

Moet je gewoon even vragen of zij tegen je willen praten, dan opent zich een venster en kan je ze weer toevoegen.

Dat hebben we ook al geprobeerd maar er komen geen berichten binnen. Als ik ze toevoeg staan ze in mijn lijst tot ik MSN uit zet dan zijn ze weg. Maar kan ook geen berichten verzenden dan.

Dan moeten zij jou ook verwijderen. Dan voegen ze jou weer toe en dan kan jij accepteren. Kan ook anders om maar het moet aan beide kanten worden verwijderd.

Dan moeten zij jou ook verwijderen. Dan voegen ze jou weer toe en dan kan jij accepteren. Kan ook anders om maar het moet aan beide kanten worden verwijderd.

Ook al geprobeerd, maar dat wil ook niet. Ik vrees dat ze geblokt zijn, maar hoe kan ik dat zien in de nieuwe messenger?

Dat betekend dat je niemand hebt geblokt. Geblokte mensen die zijn verwijdert zijn niet meer terug te vinden. Ook niet bij geblokkeerde personen.

Dat betekend dat je niemand hebt geblokt. Geblokte mensen die zijn verwijdert zijn niet meer terug te vinden. Ook niet bij geblokkeerde personen.

Dus dat betekend dat als je vrienden verwijderd van je profiel pagina je ze nooit meer op MSN kunt krijgen? Of kun je weer terug gaan naar een oudere versie en zeg maar het zo herstellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan