Hoe Windows 7 Upgrade instaleren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok nou was die Microsoft word Illegaal :o
Is er een manier om dat over te zetten.

Hoe zit het met de licentie gegevens van Kaspersky.
Ik heb hem wel eens opnieuw geinstaleerd, en als je hem dan verwijderd vraagt die of je de licentie gegevens wil behouden, maar hoe zit dat met een schone instalatie

Hoi,

Als je de cd-rom hebt wel anders niet.En als je een legale Karspersky hebt heb je van hun ook een code gehad dus mag ook geen probleem zijn

Nee dat heb ik niet van word. Dus die zal ik dan opnieuw moeten kopen.

Ik heb inderdaad een code van kaspersky, maar ik heb op die doos gelezen, dat je 30 dagen na de 1e instalatie ze alle 3 moeten hebben geinstaleerd. Er zijn inmiddeld zo'n 150 dagen voorbij.

Hoi,

Nog nooit probleem mee gehad .Wat als je bv een flinke pc crash hebt gehad zou je dan ook weer een nieuwe Karspersky moeten kopen

Ok dan snap ik jou nu eindelijk wel:
Office: Kan opnieuw worden geïnstalleerd.
  • Microsoft Visual c++ 2005 redistributable: Kan opnieuw worden geïnstalleerd (Heb je waarschijnlijk nodig voor 1 of meerdere programma's en het kan zijn dat dit automatisch door die programma's word geïnstalleerd)
  • Microsoft silverlight: Kan opnieuw worden geïnstalleerd. (Download link: Klik, het is in de middelste kolom onderaan!)
  • Microsoft .NET framework: Kan opnieuw worden geïnstalleerd (Download link: Klik)
  • Compatibiliteitspakket voor het Microsoft office 2007...: Kan opnieuw worden geïnstaleerd (Download link: Klik)

De niet genoemde dingen kan je denk ik zelf niet opnieuw installeren, maar worden gewoon opnieuw geïnstalleerd... DENK ik. Dus programma's zoals dat: Browser adres error redirecter, en intel graphics media nogwat...

p.s.: wanneer had je hem besteld, en waar?

Hoi,

Nee hoor gewoon nadat je de win 7 hebt geïnstalleerd de kaspersky voor win 7 downloaden en installeren en activeren met je code

@ Luuknl ik begrijp dat je helpen wil maar het gaat rap dus lees eerst topic nog even ;)

Laatst bewerkt:
wat is •Microsoft Visual c++ 2005 redistributable dan.

En ik heb hem gekocht op een site, waar je als scholier korting krijgt. Ik had hem anders nooit gekocht voor 300 euro :o:o:o

Maar Mondag, Krijg ik dan geen problemen met die code, Er stond immers op de doos dat je hem na 30 dagen na de 1e installatie moest instaleren.

Maar Mondag, Krijg ik dan geen problemen met die code, Er stond immers op de doos dat je hem na 30 dagen na de 1e installatie moest instaleren.

Yo dude die zin klopt niet helemaal hé. Maar ik snap je wel, want je bedoelt vast de: Er stond immers op de doos dat je hem na 30 dagen na de 1ste installatie moest ACTIEVEREN! Maar ik denk inderdaad net zoals Modag dat je gewoon je licensie kan blijven gebruiken. En als dat niet zo is contact opnemen met de klanten service, en als je daar gezeur krijgt gewoon overstappen naar een gratis (avast!)!

Hoi,

Nee ik heb daar nog nooit last van gehad en ik ben van het type dat gauw voor een her oftewel een schone installatie kiest en nog nooit problemen mee gehad.

Oh ja je hebt inderdaad gelijk. Dan doet kaspersky het gewoon.

Dat Taalpakket voor microsoft .NET framework.... Wordt dat bij die windows 7 geinstaleerd ?

Hoi,

Neem aan dat msxml bedoeld hoort bij net framework en win 7 is algemene toepassing dus wordt daarbij weer geinstalleerd

Ok dus even kort samen gevat,

Ik moet gewoon een schone instalatie doen, ik maak een lijstje vd programma;s die ik opnieuw moet downloaden.

Word moet ik opnieuw kopen,

En de overige kan ik downloaden via de link die ik net kreeg, of krijg ik via update's?

Hoi,

Je kan het opschrijven misschien wel handig maar zoals eerder gemeld worden allemaal mee of als update geleverd (die van Microsoft dan he) en je kijkt alleen nu even naar programma's die je wilt bewaren maar vergeet je bv. eventuele foto's en word bestanden niet he die belangrijk voor je zijn
Maar het klopt wel je korte samenvatting

Hoi,

Drivers van programma's of hardware zal je toch moeten vernieuwen want je gaat van vista naar win 7

Ja ik zat net te kijken bij computer > : (OS) : C > Drivers dan heb je Audi, Network , storage, en video. Hoe vernieuw je dat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan