PC Start Niet Op Met Muis Aangesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sercan.M

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2010
Hallo,

Ik heb laatst een nieuwe gaming muis gekocht(Cyborg R.A.T 5).
Ik heb de muis voor het eerst aangesloten terwijl mijn pc al aanstond en hij deed het gewoon perfect, maar als ik mijn pc opnieuw opstart komt mijn pc niet verder dan het ACER beeld(waar je de bios kan enteren).Als ik de muis eruit haal dan start mijn pc gewoon normaal op.
De driver en software is al geïnstalleerd.

P.S Het is een usb muis net als de vorige

Specificaties van mijn pc:
Operating System: Windows Vista Home Premium x32
CPU Type: DualCore Intel Pentium E2140, 1600 MHz
RAM: 3GB(x32) 4GB(x64)
Videokaart: ATI Radeon HD 2400 Pro

Alvast Bedankt.

Is dat bij alle USB poorten zo?
En probeer eens op te starten met een andere muis, heb je dan nog steeds het probleem?

Hoi,
je zou in het Bios de optie "Halt On All Errors" kunnen aanpassen.

Is dat bij alle USB poorten zo?
En probeer eens op te starten met een andere muis, heb je dan nog steeds het probleem?
Ja dit probleem heb ik bij alle usb poorten(12) en ik heb het ook geprobeert met 3 andere muizen.
Hoi,
je zou in het Bios de optie "Halt On All Errors" kunnen aanpassen.
Dit heb ik net even geprobeerd maar zonder succes probleem is er nog steeds.

Vreemd,bij je vorige muis deed hij het wel normaal,neem ik aan. Kijk eens bij apparaatbeheer bij muis>eigenschappen>energiebeheer of aangevinkt staat "dit apparaat mag de computer uit de slaapstand halen"

Ja inderdaad bij mijn vorige muis werkte het gewoon, en ja "dit apparaat mag de computer uit de slaapstand halen" staat aangevinkt(was standaard al zo)

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een voorstel,er hoeft niet per se een aparte driver voor de muis geïnstalleerd te worden,al mis je dan meestal wel de extra functies,deïnstalleer die driver eens en laat hem gewoon op de driver van Microsoft zelf draaien om te testen.

Nog een voorstel,er hoeft niet per se een aparte driver voor de muis geïnstalleerd te worden,al mis je dan meestal wel de extra functies,deïnstalleer die driver eens en laat hem gewoon op de driver van Microsoft zelf draaien om te testen.

Ook dit heb ik net geprobeerd en weer geen succes probleem is er nog steeds.

Nog 1 probeersel heb ik voor je,schakel alle usb-poorten uit via apparaatbeheer,hertstart de pc en schakel alles weer in (heb je geen oude ps2 muis?) en herstart opnieuw.
Succes.

Nog 1 probeersel heb ik voor je,schakel alle usb-poorten uit via apparaatbeheer,hertstart de pc en schakel alles weer in (heb je geen oude ps2 muis?) en herstart opnieuw.
Succes.

Dit heeft ook niet gewerkt:(, maar een leraar van me zij dat het mogelijk is dat de muis teveel stroom gebruikt en mijn huidige voeding dus niet goed genoeg is. Zou dat kunnen?

Nou of een gamingmuis nou zoveel meer stroom verbruikt weet ik niet,dat probleem doet zich wel voor bij bepaalde grafische kaarten,maar het zou kunnen. Dan zou je ff moeten kijken hoeveel watt je voeding is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan