black ops laggy

Status
Niet open voor verdere reacties.

bask185

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Ik had black ops gekocht, had veel te veel lag, en dus kocht een nieuwe vid kaart, een GeForce 250GTS. Deze kaart is goed genoeg dat weet ik. Maar nu is het spel nog net een beetje laggy waardoor ik niet voor de volle 100 procent er tegen aan kan.
Mijn processor is: Core 2 Quad CPU Q6600 2.40GHz (4CPUs), ik heb 3 Gb aan RAM geheugen en gebruik vista home premium.

Ik vermoed dat mijn processor niet goed genoeg is, maar als iemand iets slims over de situatie kan zeggen, wat me ook nog helpt, dan bij voorbaat dank.

zet de qualiteiten van het spel ff wat lager ( bij mij staan ze op zijn laags en is het nog steeds laggy maarja)

Zijn al je Video Kaart Drivers wel uptodate? of geinstalleerd.

lijkt mij raar dan zou hij het tog goed moeten doen.

Zet tijdens het gamen de prioriteit van steam op laag, en die van black ops op hoog. ;)

Het spel is redelijk slecht geport naar PC. Zelfs wanneer je boven de specs zit, zal je vaak wel lag hebben. Voorbeeldje: De console's hebben 512mb ram, terwijl een redelijke pc hedendaags toch wel 3gb+ heeft. Jammer genoeg wordt dit niet optimaal gebruikt en wordt de map niet in zijn geheel in de ram gegooid en moet tijdens het spelen nieuwe delen van de map geladen worden.

Waarschijnlijk zullen opkomende patches het wel wat beter maken. Bij release was het zo dat zelfs de beste PC's lag hadden.

cookie, daar had je gleijk in, maar helaas, deze patch is al een maand uit.
je moet alleen 1 ding veranderen in het profiel van black ops dat hij alle cores pakt ipv 1. en de prioriteiten instellen. ik had zelfs met een i7 lagg, maar na deze aanpassing niet meer.

steam doet automatisch patchen toch? maar ik snap het verhaal over meer dan 1 core wel enzo maar hoe ik dat moet doen, en ik weet niks van prioriteiten af.

ik help jou over 3 uur. dan ben ik thuis en kan ik steam openen.

prioriteiten doe je in taakbeheer.
je start een programma en doet rechtermuisknop - prioriteiten instellen.

cookie, daar had je gleijk in, maar helaas, deze patch is al een maand uit.
je moet alleen 1 ding veranderen in het profiel van black ops dat hij alle cores pakt ipv 1. en de prioriteiten instellen. ik had zelfs met een i7 lagg, maar na deze aanpassing niet meer.

je hebt me nog nog niet verteld hoe ik het profiel van black ops moet aanpassen :)

goed. We beginnen bij stap 1.

Dat is het veranderen van een bestandje. Dit bestandje moet je met (notepad ++, dreamwaver) openen.

Ga naar:

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty black ops\players

hier staat het bestandje: config_mp.cfg.
Open deze met bijvoorbeeld notepad++.

Zoek deze regel op!!!

seta r_multithreaded_device "0"

Verander deze 0 in een 1.
Dit heeft bij veel mesnen geholpen.

BTW!! ik zie dat er een patch uit is die mijn steam nu aan het downloaden is :D:D

haha ;)

maar doe dat toch maar:)

grreeetzz,,
longie

goed. We beginnen bij stap 1.

Dat is het veranderen van een bestandje. Dit bestandje moet je met (notepad ++, dreamwaver) openen.

Ga naar:

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty black ops\players

hier staat het bestandje: config_mp.cfg.
Open deze met bijvoorbeeld notepad++.

Zoek deze regel op!!!

seta r_multithreaded_device "0"

Verander deze 0 in een 1.
Dit heeft bij veel mesnen geholpen.

BTW!! ik zie dat er een patch uit is die mijn steam nu aan het downloaden is :D:D

haha ;)

maar doe dat toch maar:)

grreeetzz,,
longie

het heeft een goed gedeelte geholpen, heb nu eindelijk executive order op vet kunnen uitspelen, maar nog niet helemaal perfect

patch geinstalleerd?
dat aangepast wat ik had gezegd in de ierbovengenoemde stap?
prioriteiten aangesteld?

altijd even controleren.

open steam, klik op view, dan op downloads. Daar staat als het goed is of het gelukt is of niet.
bij het openen van Black Ops staat dat hij de download toepast voor de eerste keer (na de update). heb je dat teovallig gezien?

Longie

altijd even controleren.

open steam, klik op view, dan op downloads. Daar staat als het goed is of het gelukt is of niet.
bij het openen van Black Ops staat dat hij de download toepast voor de eerste keer (na de update). heb je dat teovallig gezien?

Longie

ik heb wat rond gekeken, en er staat dat het spel automatisch up to date wordt gehouden en ik denk wel dat ik all patches heb

tot zover heeft blackops je dus kunnen helpen. verder zou ik het 123 ook niet weten. lagere resolutie dan maar. ik denk wel dat het verbeteringen heeft gehad?:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan