PC upgraden - Advies gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffrey0504

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 dec 2010
Hallo,
Ik zou graag mijn systeem willen upgraden maar heb er zelf te weinig verstand van om een weloverwogen keuze te maken. Aangezien mijn budget het momenteel niet toestaat een compleet nieuw systeem te kopen wil ik graag weten waar ik het best in kan investeren om mijn systeem wat sneller te maken.

Ik gebruik mijn pc voor het spelen van spellen als bv COD Black Ops (Multiplayer) en word tevens veel gebruikt voor foto's; films; internet.

Mijn huidige systeem:
Windows Vista 32-bit
Intel ® Core ™ Duo CPU E7300 @ 2.66 GHz
3.00 GB RAM
NVIDIA GeForce 9500 GS

Als er belangrijke info ontbreekt hoor ik dat graag.
Hoop dat iemand mij goed op weg kan helpen.

Alvast bedankt voor de moeite!
Groeten Jeffrey

Hallo,

Aangezien joun videokaart al heel goed is, en nog een betere systeem wilt kun je een 2de hands nvidia videokaart halen die heb je zo voor 50-55 euro

Als je geen grote koeling erin hebt zitten, kun je beter er wel paar in stoppen zodat alles koel blijft en alle spellen goed runnen

Je kan het beste upgraden naar een pc met: Windows 7 32-Bit en als Processor een Intel® Pentium G6950 en 4.00 GB RAM en als grafische kaart een ASUS EAH6950/2DI2S/2GD5 .

Ik hoop dat alles in je computer past.

Groetjes, WDHBGS:thumb::d:d:thumb:

Hallo,

Aangezien joun videokaart al heel goed is, en nog een betere systeem wilt kun je een 2de hands nvidia videokaart halen die heb je zo voor 50-55 euro

Als je geen grote koeling erin hebt zitten, kun je beter er wel paar in stoppen zodat alles koel blijft en alle spellen goed runnen

Allebei deze antwoorden zijn totale onzin!!!!

Allereerst is de 9500GS helemaal GEEN goede videokaart. En die koop je ook niet voor 50,- euro!
Daarnaast gaat je pc niet beter presteren door extra koel-fans!!!

@TS:
Je heb een betere videokaart nodig, maar daarvoor is het belangrijk welke voeding er in je pc zit.

Welkom op Helpmij.nl

In een vorige reactie wordt aangegeven dat de videokaart heel goed zou zijn.Niets is minder waar.Het is juist een kaart die niet geschikt is voor gamen met hogere prestaties.
Een aanpassing van je kaart zou al wonderen kunnen doen.
Maar...Je vermeldt geen budget,geen specs van de voeding.
Ook de processor is niet de geweldigste.Maar dat is nog een 775 socket.Als je ook een upgrade wilt doen daarvan kom je zo'n beetje ook aan een ander mobo toe.

Ik hoop dat alles in je computer past.

Neen.:confused:
Een G6950 op een 775 socket?

En hoe kan ik de specs zien van de voeding? Mijn budget staat niet echt vast, maar liever momenteel niet meer dan 300-400 euro.

Ja ik begrijp het, maar als ik een nieuwe videokaart; processor; mobo moet kopen dan zit ik toch alweer gemakkelijk rond of boven de 1000 euri of niet?

Laatst bewerkt:
even een schoefendraaien pakken en de deksel losschroeven dan kijk je op de sticker van de voeding:)

Kan je je budget vertellen?

Ik zit nu op mijn werk dus kan het momenteel helaas niet doen.
Als ik thuis ben zal ik eens even de kast open schroeven, zijn er nog dingen waar ik moet letten al ik het openschroef, niet dat ik iets sloop, echt iets voor mij :)

Mijn budget ligt nu rond de 300-400 euro

zijn er nog dingen waar ik moet letten al ik het openschroef,

Ja....Haal de stroom eraf:p:p

Info van de stikker.
Merk,type,wattages...
Zoveel mogelijk info...

Kijken vanaaf dan wel verder wat een oplossing zou kunnen zijn met dit budget.Er zijn dan altijd wel mede-leden die je een voorstel kunnen doen.

Wat betreft die 50 euro, je hebt al een 8800GT voor 50 euro hoor...

haha ja das wel handig :D

In hoeverre heeft het bijkopen van extra RAM positieve gevolgen voor de snelheid?
En is het zinvol om de switch naar Windows 7 te maken?

De 8800GT kan Black Ops makkelijk aan, zelfs op het maximum. En voor de HD5770 betaal je toch een stuk meer.

Ik vind het bijna een downgrade..... die kaart is al erg verouderd

Het is een upgrade tenopzichte wat die nu heeft.:D
Denk dat ts'r eerst maar moet aangeven wat de wensen zijn.Bij aankoop van een geheel nieuwe modernere kaart kan die wat meer de toekomst in.Bij besteding van geheel budget(400euro)denk ik dat er wel een mobo, processor,ram en kaart kan komen.

je zou zoiets kunnen nemen: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[277348]=1&product[291894]=1&product[80156]=1
een goede videokaart waar je wel ff mee vooruit kan, mobo met usb 3.0 en een best snelle quad-core,
voor het volle benutten van de 4 GB moet je wel een 64-bits versie hebben want nu kun je maar 3,2 GB gebruiken
en we moeten weten hoeveel watt je voeding heeft

(sorry voor het mandje was ik in de haast vergeten)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan