maartenoolderin
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 dec 2010
Hallo,
Ik heb mijn computer helemaal opnieuw geinstalleerd. Nu hij klaar is met het installeren van het besturingssysteem, en ik kijk bij apparaat beheer, zie ik 8 gele vraagtekentjes staan. Ik denk dat ik daarvoor nu de stuurprogramma's moet bijwerken, maar kunnen jullie me vertellen waar ik deze vandaan haal?
Het gaat om de volgende vraagtekentjes, allemaal bij overige apparaten:
2x ethernet controller(1 is nu opgelost),
1x onbekend apparaat,
1x PCI Device,
1x SM-buscontroller,
2x USB-controller en
1x videocontroller(VGA-compatibel).
Ik weet niet wat voor belangrijke informatie er nodig is, maar ivm een defect is er een nieuw moederbord in mijn computer gezet. Ik weet alleen niet welk type dit is.
processor: amd athlon (tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+
videokaart: nVidia Ge-Force 8600 GTS
Voor meer informatie over mijn computer moet je maar even reageren.
Ik weet wel wat van computers maar ik ben niet echt een "pro", dus als het kan zo nederlands mogelijk, haha
Alvast bedankt,
Maarten
Ik heb mijn computer helemaal opnieuw geinstalleerd. Nu hij klaar is met het installeren van het besturingssysteem, en ik kijk bij apparaat beheer, zie ik 8 gele vraagtekentjes staan. Ik denk dat ik daarvoor nu de stuurprogramma's moet bijwerken, maar kunnen jullie me vertellen waar ik deze vandaan haal?
Het gaat om de volgende vraagtekentjes, allemaal bij overige apparaten:
2x ethernet controller(1 is nu opgelost),
1x onbekend apparaat,
1x PCI Device,
1x SM-buscontroller,
2x USB-controller en
1x videocontroller(VGA-compatibel).
Ik weet niet wat voor belangrijke informatie er nodig is, maar ivm een defect is er een nieuw moederbord in mijn computer gezet. Ik weet alleen niet welk type dit is.
processor: amd athlon (tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+
videokaart: nVidia Ge-Force 8600 GTS
Voor meer informatie over mijn computer moet je maar even reageren.
Ik weet wel wat van computers maar ik ben niet echt een "pro", dus als het kan zo nederlands mogelijk, haha

Alvast bedankt,
Maarten
Laatst bewerkt: