• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Datum in Kalender kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boxman

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Forumleden,

Kan ik Excel ook bij een invulveld zo'n kalendertje plaatsen om een datum te selecteren

misschien staat het al ergens op het forum maar kon het niet vinden

Groet
Jules

hier op deze website kan je deze voor 2003 downloaden en installeren werkt in 2010 32bits versie , voor de 64 bit versie deze link eens bekijken .
Er is heel veel te vinden :)

hier op deze website kan je deze voor 2003 downloaden en installeren werkt in 2010 32bits versie ,

Daniël,

Ik heb de eerste link gevolgd, maar krijg na alle handelingen de foutmelding als in de bijlage. Ik gebruik Office2010 onder Windows7.

Via de tweede link en een 'dos'-scherm heb ik hem aan de praat. Dank voor je beide aanwijzingen.

Ik heb een al eerder gevonden bestand, aangevuld met het bestand van je tweede link, op mijn site gezet als klikkalender.

Bijlagen

• Picasa 3 24-12-2010 144306.jpg
    Picasa 3 24-12-2010 144306.jpg
    24 KB · Weergaven: 100
Laatst bewerkt:
Ik heb een al eerder gevonden bestand, aangevuld met het bestand van je tweede link, op mijn site gezet als klikkalender.

rdg314 , de link op je site heeft een page error 404 aan . Ik vermoed dat er iets fout gelopen is .

Alvast prettige feestdagen gewenst .

Daniël,

Dank, ik realiseer me nu hem niet te hebben getest. Misschien morgen nog even oplossen, anders later. Jij ook goede feestdagen.

Edit: Foutje gevonden en hersteld.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan