Aankoop nieuwe game pc 2e hands

Status
Niet open voor verdere reacties.

superjurre

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2010
hallo mensen :)

zie laatste post voor andere pc.

ik ben op zoek naar een game computer (2e hands omdat ik nog niet zoveel kan verdienen maar wel aardig veel game )

ik ging even op marktplaats kijken en kwam al snel een computer tegen voor toch een mooi prijsje rondt de 200 euro,

dit zijn de specs

Statistiek:

Naam: Microsoft Windows 7 Ultimate 32 BIT.

HDD ( ruimtecapaciteit) : 500 GB

Processoren: Hij heeft 2 processoren! Perfect voor gaming!

Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU-E4500 @2.20GHz, 2200Mhz, 2 Core's!

Video Kaart: Nvidia GeForce 9500GT DDR2.

Internet Kaart: Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC

Geheugen: 2560 MB RAM

Total Pysical Memory: 2,50GB

Total Virtual Memory : 5 GB.

Hij heeft 6 USB poorten, 2 DVI- Dual Link ingangen, voorkant Microfoon en Headphones ingang en een alle Mediakaart lezer.
Hij heeft ook een DVD/CD lezer met brander, Rewritable +.

Harde schijf: 200 tot 500 GB Werkgeheugen (RAM): 2 tot 4 GB

is dit wat aangezien ik niet super veel verstandt heb van pc's als het om moederbordt en videokaarten gaat

Alvast bedankt :).

Laatst bewerkt:
hij heeft 1 processor met 2 kernen lol

de videokaart is geen gaming kaart de 9500GT is niks

mag ik vragen wat voor games jij wilt spelen?

de nieuwe games zoals call of duty black ops enzo
de pc hoeft echt niet alles aan te kunnen op max ofzo ik wil gewoon een spel van nu kunnen spellen zonder lag,maar ik heb hier ook nog een ASUS engt220 1gb liggen .

Laatst bewerkt door een moderator:
Call of Duty System Minimum Requirements
* Processor:Intel® Core2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 or better
* Memory: 2GB
* HDD:12GB
* Video: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better
* Sound: DirectX 9.0c-compatible
* DirectX: 9.

dat ga jij niet halen met die cpu en videokaart samen
de pc is te zwak

Jammer dat je niet hebt gemeld welk mobo er in zit....

Die cpu is wel meer dan 3 jaar oud...
En de videokaart is (naar "hedendaagse maatstaf") ook niet echt een "killer"...

Je mag er echt niet teveel van verwachten...

Black ops wordt (helaas, ondanks de patches) nog steeds voornamelijk door de cpu afgewerkt, dat gaat die E4500 niet redden....

Laatst bewerkt:
Call of Duty System Minimum Requirements
* Processor:Intel® Core2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 or better
* Memory: 2GB
* HDD:12GB
* Video: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better
* Sound: DirectX 9.0c-compatible
* DirectX: 9.

de pc is te zwak

oja daar kon ik zelf ook ff naar kijken als ik slim was toch bedankt moet ik ff verder kijken :).

denk ook dat je voor 200 euro niet zo snel een pc op marktplaats zult vinden die Black ops aan kan denk dat je dan rond de 400 euro moet gaan zitten

Als iemand die tijd heeft/zin heeft zou die mij kunnen helpen met een game computerTJE (hoeft dus niet alles max settings aan te kunnen ) helpe zoeken ? zolang het niet meer dan 400 euro kost kan je als je het wil gerust de link poste ;).

klik
samen met jou gt220 zou dit een prima systeem moeten zijn!
de Q6600 is een helegoede quad core cpu (gebruik hem zelf ook)
dan zal het spelen van blackops op medium geen probleem moeten zijn
vraag wel aan de persoon hoeveel Watt de voeding levert anders krijg je straks problemen dat je videokaart niet genoeg stroom krijgt

Laatst bewerkt:
oke bedankt vast ;) ik sla hem op en kijk nog even verder en dan ga ik denk ik een beslissing nemen :).

Ik wou even reageren op je eerdere post. Ik heb zelf een pc met een geforce 9500 gt. Ik heb er alleen een e8400 processor in op 3 ghz. Stuk beter dus, maar met die videokaart kan ik prima gamen. Black ops draait. Modern Warfare 1 & 2 prima. Alleen wil ik het op highest spelen, dus heb ik net een Palit GTX 460 Sonic Platinum gekocht. Maar wou dus ff zeggen dat die videokaart niet super is, maar (bijna) alles kan hebben.

Gr

:rolleyes:

de videokaart is voor minimaal meschien nog goed maar voor een game fanaat wil je die kaart niet in je systeem hebben

spelen met frame drops en lag is niet leuk...

ahaha zeker niet daarom ben ik ook op zoek naar een andere pc :P

Dat is een mooie hierboven daar kan je black ops makkelijk mee aan, maar met een tijdje zal je die videokaart moeten vervangen denk ik ;)

wat bedoel je met ''een tijdje'' een jaar?

Ja en nog wel langer.

De 8800GTX is nog steeds een mid game kaartje.
Over een tijdje zul je dan een keer je kaart kunnen upgraden.
Maar dat is zo gepiept.

8800GTX = 9800GTX+ = GTS250
Nog een redelijk kaartje dus.

Probeer iniedergeval iets te vinden met een Intel Q6600, game ik ook nog steeds mee in combinatie met een Ati HD3850, kan gewoon alles op medium/high draaien, zoals Black Ops / Battlefield Bad Company 2 en Mw 1 en 2. Jaartje geleden € 290,- voor betaald inclusief 19'' scherm en geluidsset. Er zijn vaak ook wel systeempjes te vinden met een HD4850 of 8800GT kaarten, zijn prima pc's !

Zoiets bijvoorbeeld
klik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan