Nieuw is wel een optie, heb je wel betere garantie, en nieuwe onderdelen. Ik dacht, ik breng het toch nog maar even ter sprake.
Als je de computer zelf in elkaar kan zetten, dan is dit een mooie optie. Een triple core processor met een HD4650.
Deze computer heeft heel veel upgrade mogelijkheden, als je wat meer geld hebt kan je er nog een quad-core of zelfs een six-core processor in stoppen, voor dezelfde socket komen nu zelf nog nieuwe processors uit!
Als je toch nog wat spullen in je eigen kast wilt gebruiken, namelijk de dvd (brander), en de behuizing, dan kan je een nog veel mooiere computer kopen, namelijk
deze.
Let op; als je de computer niet zelf in elkaar kan zetten, (wat heus niet erg lastig is, filmpje op youtube doet het hem meestal al met een beetje geduld) dan moet je gewoon een kant-en-klare computer kopen, (via marktplaats) omdat assemblage 60 euro is, en dus echt niet binnen je budget past.
Ik weet dat de samenstellingen iets over budget zijn, maar een nieuwe samenstelling geeft altijd wat meer veiligheid, en de 2e samenstelling is erg goed voor games!
Edit: nog een paar mooie tweedehandsjes;
-
PC1 (weet niet of je die al bij jouw pctjes had neergezet)
-
PC2