Grand Theft Auto IV opstart fout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan een van jullie dan GTAIV.EXE geven of een download link naar de voledige versie naar de gta iv en gta iv episodes ... city want ik wordt een beestje gek van die legale versie die moeilijk doet (toch denk ik dat illegaal makerlijker is en goedkooper!) alvast bedankt voor het zoeken etc. ( GEEN .torrent please)

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan een van jullie dan GTAIV.EXE geven of een download link naar de voledige versie naar de gta iv en gta iv episodes ... city want ik wordt een beestje gek van die legale versie die moeilijk doet (toch denk ik dat illegaal makerlijker is en goedkooper!) alvast bedankt voor het zoeken etc. ( GEEN .torrent please)

Dat weet ik wel maar er waren al 30 dagen voor bij en kon de dvd niet meer in ruilen!:mad:

welke windows heb je ik vermoed windows 7 of vista

indien dit het geval is dien ik nog te weten wel bit versie .
ik had dit ook en heb een register aanpassing moeten maken laat me het weten. dan zal ik het zenden wat je dient aan te passen

Wat moet je dan aanpassen in je register??? ( had jij hem illegaal of legaal?)

Ben ik nu in de war? Ik vroeg toch om een compleet overzicht? Dus van alle hardware.

Maar ik gok dat gta 4 zal draaien, maar of het lekker speelt is een tweede. Ik zou beginnen op de laagste settings. En de eisen van Stories komt bij mijn weten overeen met die van gta 4 zelf, of te wel zelfde verhaal dus.

Hoe laat je gta Iv dan draaien als het niet opstart in veilige modus uitvoeren als admin. iets kopieeren? iets download? iets uploaden? Iets instaleeren? Help mij please

Kleine note: graag niet steeds meerdere keren achter elkaar reageren, maar gewoon alles in één post zetten. Dat scheelt heel wat scrollwerk ;). Heb je reacties samengevoegd. Thanks!

Net weer drie posts van je, die elk twee minuten na de andere waren geplaatst, samengevoegd. Nu wil ik het niet wéér zien gebeuren. Wil je meerdere reacties quoten, kopieer dan de codes samen in één post, of gebruik iets als "@naamvanposter: ..., @naamvanposter2: ...".

Nee, als je de regels hebt gelezen weet je dat dit niet mag.

En illegaal dit spel aan de praat krijgen is een stuk lastiger, ik spreek uit ervaring.

Probeer het spel eens op een andere pc te installeren, zelfde probleem?

Ik heb geen andere pc

smod edit] laat het gebruik van de quote knop eens achterwege en plaats de topics niet met een minuut ruimte maar gebruik dan de aanpassen knop.
je bent nu drie keer gewaarschuwd.
bij een vierde keer krijg je van mij een ban en mag je gaan nadenken buiten ons forum. [ einde smod edit.

effe bij je vriend installeren?
dan kan je kijken of het aan de cd legt of niet

Laatst bewerkt:
ondanks de vele gefaalde poingen van litta112 ga ik heb er op wagen.

Wat we dus willen weten is:
Welke processor aka CPU: (dus niet AMD Athlon of Intel core 2 duo)
Welke grafishe kaart: (niet alleen ATI 4300)
Hoeveel ram: DDR2 ? DDR3? hoeveel gig en welke snelheid

Als je dit niet allemaal weet download dan CPU-Z deze kan je downloaden door hier te klikken .
Installeer hem, als je nu opstart zal je CPUID te zien krijgen.
Druk nu rechts onder bij VALIDATE , er zal een 2de scherm openen.
Vink het hokje aan PUBLISH IN A ROOM, doe dan bij ROOM LIST: CPC ROOM TEST
dit kan je doen door op ---Select the room--- te drukken.
druk dan op SAVE VALIDATION FILE, ook nu zal een scherm openen maar dan van windows, sla deze file op op je buraublad of aan andere makkelijke locatie.

Klik nu op het blauwe 'validation web page' er zal nu een internet scherm openen of bijkomen. Vul bij de naam gewoon wat in maakt niet uit wat.
Klik dan op bladeren en selecteer de file die je hiervoor heb opgeslagen druk dan op openen. Klik op validate.
Als het goed is krijg je dan een andere pagina waar een groot 'tabel' is.
Kopier de link en zet die hier neer.

Als het goed is zal het er uit moeten zien KLIK HIER

@Generation Kill :thumb: Werd er zelf al aardig moedeloos van en ik ga na 3 keer vragen niet nog een keer aan de gang!

@frankwannet dat bedoelde ik inderdaad, zoals het er nu staat komt het een beetje hard aan. Niet zo bedoelt ;)

Ohhh nou stap ik pc wizzard! ik zal het devolgende keer opslaan als .txt bestand en door sturen? is dat een goed idee?

Waarom niet gewoon in je laatste post dan? En als je het niet snapte, waarom zeg je dat dan niet :eek:

Ik hou het nu even kort. ( niet omdat ik boos ben ofzo)

Ik kan dat cpu-z niet openen wand het is volgens mijn vser een trh heb er twee norman en win difander of zoiets. Dit is even voor KwarK: ik typ9 v/d 10 berichten op mijn dsi en kan niet kopi. en plakk. dus vandaar!

2 v. d. 3 problemen opgelost

Oke 2 v.d 3 fouten zijn opgelost de derde fout ik zie niks van de radio ik hoor geruis en weet niet hie je hrm moet verzetten van zender naar zender. ik heb in het menu audio complete scan gedaan maar ik weet niet hoe ik het moet afspelen in mijn auto of op een motor? als jullie een tip hebben reageer aub

Laatst bewerkt:
dude hoe heb je nou uiteindelkijk die gsc.dll fout opgelost? zou je dat in zoveel detail kunnen vertellen dat ik het ook kan reproduceren? of een link geven?

dude hoe heb je nou uiteindelkijk die gsc.dll fout opgelost? zou je dat in zoveel detail kunnen vertellen dat ik het ook kan reproduceren? of een link geven?

Heb jij dat probleem ook???

Hier zijn de bestanden als jij het probleem ook hebt *knip* geen warez op Helpmij

@KwarK

Ik ben wel heel veel de fout ingegaan hé,
hier voor mijn wel gemeende exusses!

Ik zal uitleggen waarom ik die fouten kon maken:

Quote knop:
Ik kon niks kopieeren of plakken op mijn dsi

Warez: Omdat het bij die persoon toch heeft geholpen

Deze vraag was mijn eerste vraag op dit forum, dus ik snapte (na het lezen van de regels) nog niet alles,
nu snap ik meer als eerst!

Dj Alva

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan