Wil je streamen van je PC naar de PS3? Gebruik de PS3 media server!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonja79

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2009
Ben zeer tevreden met dit programma! Ik kan alles wat ik wil delen vanaf mijn pc, bekijken op de PS3. ( ISO, Video_TS, avi etc)

Ik wil dit jullie niet onthouden:d

Hier hebben jullie de link, waar je alle software kan downloaden die je nodig heb + handleiding:

http://b.zdclan.nl/GOTPS3/pms_index.htm

voor de meest recente pms software kan je deze hier downloaden:

http://code.google.com/p/ps3mediaserver/ dit is namelijk versie 1.20. ipv de 1.10 die in de vorige link wordt doorgegeven.

printscreen PS3 mediaserver.jpg

Ik hoop dat jullie hier allemaal wat aan hebben! Ik ben er zeer content mee!

Met vriendelijke groet,

Sonja

Leuk dat je dit wil delen.:thumb: Echter wordt dit wel vaker op Helpmij.nl aangeraden om naar de PS3 te streamen. Gebruik deze reeds een aantal jaar. Het heeft zelfs "Basic Xbox360 support ".

Leuk dat je dit wil delen.:thumb: Echter wordt dit wel vaker op Helpmij.nl aangeraden om naar de PS3 te streamen. Gebruik deze reeds een aantal jaar. Het heeft zelfs "Basic Xbox360 support ".

Omdat ik de PS3 pas enkele weken geleden heb gekocht wist ik dit natuurlijk niet.;)
Maar bedankt voor het compliment. Jullie hebben mij al heel vaak geholpen en heb ik misschien op deze manier wat terug gedaan.:d

@Greyor,

Uit de tweede link van de startpost;
Current features¶

* Ready to launch and play. No codec packs to install. No folder configuration and pre-parsing or this kind of annoying thing. All your folders are directly browsed by the PS3, there's an automatic refresh also.
* Real-time video transcoding of MKV/FLV/OGM/AVI, etc.
* Direct streaming of DTS / DTS-HD core to the receiver
* Remux H264/MPEG2 video and all audio tracks to AC3/DTS/LPCM in real time with tsMuxer when H264 is PS3/Level4.1 compliant
* Full seeking support when transcoding
* DVD ISOs images / VIDEO_TS Folder transcoder
* OGG/FLAC/MPC/APE audio transcoding
* Thumbnail generation for Videos
* You can choose with a virtual folder system your audio/subtitle language on the PS3!
* Simple streaming of formats PS3 natively supports: MP3/JPG/PNG/GIF/TIFF, all kind of videos (AVI, MP4, TS, M2TS, MPEG)
* Display camera RAWs thumbnails (Canon / Nikon, etc.)
* ZIP/RAR files as browsable folders
* Support for pictures based feeds, such as Flickr and Picasaweb
* Internet TV / Web Radio support with VLC, MEncoder or MPlayer
* Podcasts audio/ Video feeds support
* Basic Xbox360 support
* FLAC 96kHz/24bits/5.1 support
* Windows Only: DVR-MS remuxer and AviSynth alternative transcoder support

Heb geen ervaring met dit en de Xbox.

hulp bij subtitles

hallo,

voordat ik begin met vragen wil ik jullie even hartelijk bedanken voor dit programma! dit is waar ik lang naar heb gezocht.

ik heb echter wel een probleempje en ik hoop dat ik het uit kan leggen zodat jullie me misschien kunnen helpen.

voordat ik dit programma had geinstalleerd stonden er bij sommige films wel subs en bij andere niet.. nu ik het gebruik zie ik bij de films waar de subs al bijstonden gewoon de sub, maar bij de film waar die nog niet bijstond niet..als ik de film zonder sub afspeel doet hij het zonder problemen, maar wanneer ik de sub erbij zet begint hij te haperen en loopt de film vast. ik heb vanalles geprobeerd dus ben nu wel aardig ten einde raad.

ik hoop dat iemand mij kan helpen!

edit:
ik ben er ondertussen achter gekomen dat het te maken heeft met het bestandstype, namelijk mp4...wanneer ik een mkv bestand met sub zet speelt die wel normaal af maar een mp4 bestand met sub erbij loopt vast...

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan