Rate mijn site

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragonsna

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2009
Hey,

ik heb pas een site geopend we gaan android booten-porten naar de wave (en later nog meer)

zeg wat jullie van de layout vinden

www.androidport.net

rate 1/5 graag

spijt me maar zag het pas vandaag en had gistere avond er al eentje gemaakt (bleek dat ik toch mooi kon photoshoppen) maar alsnog bedankt:)

Layout: 3/5, (had voor dit onderwerp wel iets beter gekunt, ook qua kleurensamenstelling).

Tekst: 1/5, (punten, hoofdletters en komma's vergeten en geen keuze tot Nederlands, alleen Engelse teksten).

SEO: 2/5, wel RSS en mogelijkheid tot reacties maar weer geen categorieën, tags, linkpartners en gebruik van sociale media.

Laatst bewerkt:
het is ook een ENGELSE site voor AMERICAANSE/ENGELSE mensen en jah ben een beetje slordig dus vergeet punten stond niks voor niks een 4 voor nederlands hahaha

het is ook een ENGELSE site voor AMERICAANSE/ENGELSE mensen en jah ben een beetje slordig dus vergeet punten stond niks voor niks een 4 voor nederlands hahaha
Punten daargelaten, het wemelt ook van de spel- en grammaticafouten.
Even een voorbeeldje:
Welcome to an guide
Guide begint met een medeklinker dus het is a guide, niet an guide.

Verder is mij van de voorpagina ook niet direct duidelijk wat het doel van de site is. Het heeft iets met android te maken maar wat kan ik als bezoeker met de site?

ik zou bij die reclame het woord reclame weglaten, zodat het minder reclame lijkt, heb ik ook al door professionele sitemakers horen zeggen

voor de rest mooie site

4/5

ziet er op zich goed uit, prima kleuren combinatie.

<kritische modus>
waarom zijn de eerste 2 alinea's zo'n klein lettertype? die zijn juist het belangrijkst waarin word uitgelegd waar de site overgaat, en dan misschien een "lees meer >>" berichtje voor meer informatie over jullie "Android Operating System to the Samsung Wave" project.

ook zie ik 2x de mogenlijkheid om in te loggen, een beetje gek
misschien handig om een duidelijkere link / knop naar het forum te maken.
</kritische modus>

4 out of 5

zet de breedte van je template vast svp. op mijn 24 inch breedbeeld ziet het forum er HUGE uit namelijk.

je krijgt zo heel veel 'lege' ruimte op je scherm.

Ik zou voor standaard 1000 pixels breed gaan denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan