2 vreemde programma's die niet opstarten en geschiedenis legen

Status
Niet open voor verdere reacties.
probeer veilige modes en dan nog een keer
anders moet je de hdd van je laptop er uit halen en aan een andere computer hangen
zorg wel dat je dan bijvoorbeeld d: chkdsk /f doet

de pc is bezig. Duurt inderdaad wel even.
:D

de pc is bezig. Duurt inderdaad wel even.
:D

Fijn mijn pc is vastgeslagen.
Zie een blauwe rand aan de bovenkant van het zwarte scherm met diverse witte puntjes en zwarte puntjes. Voor mij een bekend beeld op WinXp, nu dus ook op Win7.

Fijn mijn pc is vastgeslagen.
Zie een blauwe rand aan de bovenkant van het zwarte scherm met diverse witte puntjes en zwarte puntjes. Voor mij een bekend beeld op WinXp, nu dus ook op Win7.

En weer...

CHDSK geeft aan dat er geen problemen zijn gevonden.

De schijfcontrole is voltooid.
Een ogenblik geduld. De computer wordt opnieuw opgestart.

Dat geeft hij nu al 5 min. aan. Nog langer wachten?

kan je internet explorer niet opnieuw instaleren? of ie9 1 keer downloaden en er dan weer van af gooien

kijk naar taakbeheer-bijlage.

Had al IE9 gedownload.

Krijg ook diverse meldingen dat mijn browsergeschiedenis wordt verwijderd.Zie overige bijlagen. Ik denk toch dat het aan die twee programma's ligt.

Hijackthis geeft ook niet veel goed. Maar ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen. Meestal moet dit op ASOforum toch?

Bijlagen

• browsergeschiedenis hele tijd.png
    browsergeschiedenis hele tijd.png
    66,4 KB · Weergaven: 19
  • taakbeheer.png
    taakbeheer.png
    47,8 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
vanochtend startten ze weer op. Heb via taakbeheer locaties opgezocht en ze daar verwijderd.

Een stond in applicaties/temp file (vreemd want volgens mij delete ccleaner deze)
en de ander in een submap van c

msconfig al gedaan en alles uitzeten behalven je virus scanner ?

Even een kleine verbetering hier, schakel alles uit wat niet belangrijk is. Zo wil ook het programma wat het geluid regelt tussen de opstart items staan, of een programma wat voor een 2e taakbalk zorgt, en dat soort dingen.

Aangezien de TS op Nucia actief is, hoeft de TS niks met deze reactie te doen

download eens ccleaner (als je deze nog niet op je pc had) en maak eens alles schoon ook register.
Dan klik eens in ccleaner op gereedschap en op opstarten en post die lijst eens hier dmv. een screentje ofzo.

netjes ;)

ben blij dat je antwoord heb gepost :) nu weten andere mensen ook hoe ze het kunnen oplossen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan