nieuwe graphiccard nodig voor left 4 dead

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gamer12345

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2010
ik heb dus left 4 dead(eindelijk) maar nu gaat me beeld heel traag (fps 11) en ik heb dus gezogd hoe dat komt en ze zeggen dat me graphic kaart dood(oud) is : ik wil dus een nieuwe graphic kaart kopen maar welke en waar??

en waar zie ik wat ik nu heb dan kan ik dat ff kopieren/plakken:P

ty voor info

Moederbord : Asus P5GC-MX/MEDION/SI
Chipset : Intel i945G/GZ
Processor : Intel Core 2 Duo E4400 @ 2000MHz
Fysiek Geheugen : 2048MB (4 x 512 DDR2-SDRAM )
Videokaart : Intel(R) 82945G Express Chipset Family
Harde Schijf : Seagate ST3360320AS ATA Device (360GB)
DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVDRAM GSA-H44N
CD-Rom Station : IJS AVW1E74 SCSI CdRom Device
Monitor Type : AL1916W - 19 inches
Netwerkkaart : Attansic (Now owned by Atheros) L2 Fast Ethernet 10/100Base-T Controller
Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Home Premium Home Editie Media Center 6.00.6001 Service Pack 1 (32-bit)
DirectX : Versie 10.00
Windows Performance Index : 3.0 AAN 5.9

is wat ik heb

Hoi...

Je beschikt over een pci-e slot.Das een voordeel.
Nu nog welke voeding je hebt.Merk en type.
En wat is het budget?

hoe zie ik me voeding ik heb gelezen dat ik dat niet via me pc kan lezen en met merk bedoel je vista? ik heb vista

Nee, voor je voeding zal je de kast los moeten halen.Daar op de stikker kijken naar merk en typnr etc.

Voeding moet 90% zeker vervangen worden, aangezien er nu een onboard videokaart op zit. Left 4 Dead zal denk ik wel goed draaien met een nieuwe videokaart.

Voeding moet 90% zeker vervangen worden, aangezien er nu een onboard videokaart op zit. .

Wat is de link tussen die 2??:D

Ik vraag altijd naar de voeding om zekerheid te hebben.Aangezien de procesor toch niet een toppertje is zal er wellicht een kaart in gaan die op een redelijke voeding kan draaien.(bijv300w)Omdat geen zin heeft een topkaart te plaatsen in dat systeem die dus meer voeding verreist.
Daarbij is een redelijke kaart altijd al beter als de huidige chip.

Hoe kom je weer in de onduidelijkheden....Juist omdat er iemand weer tussendoor zit.

Waarom niet gewoon even wachten totdat alle feiten bekend zijn:(:(

ehh sry . het is vandaag oud&nieuw dus ik ga vandaag niet in me pc rommelen maar daarna zal ik zeggen wat er staat dus gaan jullie ook genieten vanaaf en beste wensen :D

Ik verwacht ook niet dat je hem gelijk open maakt.Maar wanneer bekend welke voeding kan er pas advies gegeven worden.Denk ook aan geven van het budget.

fijne avond:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan