Stereo en surround

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuknl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Nou had ik al eerder wat vragen gesteld over een 5,1 surround sound setje (Logitech x-540), maar nou las ik via dit forum: Klik... dat er ook surround geluid moet worden "uitgezonden" omdat echt te hebben. Nou kan je zoiets als virtual (surround) sound, en dat kan ik bij dit speakers setje wat ik nu heb gewoon instellen. Maar is het ook zo dat als je een liedje op youtube afspeelt, en je hebt je geluidskaart instellingen op 5.1 dat hij dan gewoon alles 5.1 afspeelt, of is dat alleen als het zo word "aangeleverd" en als het niet zo word aangeleverd, dan kan je die virtual sound gebruiken?

Als dat zo is (Dus die laatste zin van hierboven) dan wil ik graag weten hoe de meeste muziek/radio/games het aanleveren. Nou had ik al bij een paar games van mij gezien dat je de instellingen naar 5.1 kon zetten, dus dat zou geen problemen moeten geven.

Happy newyear!:thumb:

Hoi

Je verwijst zelf al naar de link.
een muziekbron of bijv youtube is 2.0(2.1)wanneer jij de juiste instelling aan hebt staan zal het dus over al je boxen gegeven worden.

aha oké. Dank voor je antwoord. Gelijk opgelost:P

Een vraag van je verwijderdt/aangepast??Nu klinken de antwoorden van Crash en ik zo raar:D

Je had eerst een vraag staan welke dan wel direct 5.1 zouden geven.Vandaar de antwoorden van Crash en ik.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan