Laptop kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldvinger

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Hallo

Ik kan deze laptop kopen voor €200,-
Hier de link naar de laptop: http://www.laptopshop.nl/product/48047/hp-compaq-6710b-gr679et.html

Het enige verschil is dat er bij de te kopen laptop 2gig geheugen in zit i.p.v. 1 gig.

Is dit een goede laptop?
Kan je hier eventueel wat spellen op spelen zoals Max payne, de eerste call of duty spellen,Halo e.d.

Wat is jullie indruk van deze laptop kwa prijs/kwaliteitverhouding?

Ben erg benieuwd na jullie reacties voordat ik definitief de koop aan ga

Beide, hij wordt voor mijn zoon. En die internet nogal veel maar speelt ook wel spellen erop zoals max payne, de eerste call of duty spellen, Halo e.d.

Laatst bewerkt door een moderator:
What?
Zo goedkoop. Naja, als je dan naar de status kijkt: Niet meer leverbaar. Misschien wel bij een andere winkel, maar lijkt me dan een redelijk oude laptop, en dan denk ik vanzelfsprekend ook dat je daar geen games als call of duty kan spelen.

De verkoper zegt dat de laptop 1.5 jaar oud is.

Tja, nou ik zal het dan nog niet doen. Ik zal voor 3gb ram gaan. Je zal voor een goede laptop toch iets meer dan 200 moeten neertellen. Voor die 200 euro kan je net een leuke NETbook kopen. Dus zo'n klein mini ding...

Waarbij komt dat voor je genoemde games het 384 MB geheugen van de videokaart van deze laptop me niet echt lekker lijkt lopen...:(

Laatst bewerkt:
Okee, maar deze is wel tweedehands.
Is het dan geen beste laptop?
Hoe is de processor?
is dat ook geen beste dan?
En videokaart e.d. (hoeveel geheugen heeft deze kaart dan)

Als ik deze laptop nou eens vergelijk met een pc waar deze spellen wel op draaien?
Pentium 4 2.4GHz
1 gig ram geheugen
FX5200 videokaart.

Is de laptop dan slechter of beter dan bovenstaande pc

Ik weet natuurlijk dat je van een laptop geen game laptop moet maken.
Dan maar een playstation of x-box kopen.

Maar is deze laptop zijn geld wel waard of kan je betere laptops voor €200,- kopen

2De hands of niet maakt niet uit. Ik kan ook een windows 7 laptop met i7 processor van mijn buurman kopen...;)
Maar met die laptop kan je best gewoon surfen en op z'n tijd op INTERNET een spelletje spelen. Maar verwacht sowieso van een laptop nooit een game computer...
Je zal de genoemde games denk IK niet kunnen spelen.

Als ik deze laptop nou eens vergelijk met een pc waar deze spellen wel op draaien?
Pentium 4 2.4GHz
1 gig ram geheugen
FX5200 videokaart.

Is de laptop dan slechter of beter dan bovenstaande pc

Ik denk dat je dan toch wel een betere hebt. Qua processor en ram. Videokaart weet ik niet. Maar zie hieronder mijn reactie op je andere bericht.

Ik weet natuurlijk dat je van een laptop geen game laptop moet maken.
Dan maar een playstation of x-box kopen.

Maar is deze laptop zijn geld wel waard of kan je betere laptops voor €200,- kopen

Haha, leuk. Via kieskeurig.nl vind hij geen laptops tussen de 0 en 200 euro. Wel tussen de 0 en 220. 1 acer, en 1 hp, en 1 samsung. Maar heb je niet meer te besteden?

Ik denk dat je dan toch wel een betere hebt. Qua processor en ram. Videokaart weet ik niet. Maar zie hieronder mijn reactie op je andere bericht.

Haha, leuk. Via kieskeurig.nl vind hij geen laptops tussen de 0 en 200 euro. Wel tussen de 0 en 220. 1 acer, en 1 hp, en 1 samsung. Maar heb je niet meer te besteden?

Jawel, maar weet je hij wordt voor mijn zoon.
wil daarom niet al te veel geld uit geven.
Daarom kijk ik ook op de tweede hands markt:)

Ik dacht dat een "2,00 ghz core2duo processor" wel erg goed zou zijn.
En de verkoper gaf aan dat ik de laptop voor €200,- kon ophalen.
Hier de link naar de advertentie: http://computer-software.marktplaat...e2duo-2-00-ghz-6710b-in-zeer-goede-staat.html

Maar nu twijfel ik erg of ik deze laptop wel moet aanschaffen:confused:

Over die laptop

ik zal nog even voor je kijken naar een goedkopen laptop.

Maar ik zal die laptop niet kopen dan kan je beter die oude pc nemen.

Het is waarschijnlijk meer voor werk/internet.

Niet voor spelletjes, ik heb hier ook een laptop met een intel X3100

En het is niet echt voor spelletjes, Call of duty en halo zullen wel erg traag zijn.

Mvg Mike vd kooij

Wat bedoel je met beter: Is de laptop beter of slechter dan mijn huidige pc

Wat bedoel je met beter: Is de laptop beter of slechter dan mijn huidige pc

Dan je huidige pc? Nou hij is denk ik wel IETS beter dan de specificaties die jij gaf van een pc. Jij gaf nl. deze specs:

Pentium 4 2.4GHz
1 gig ram geheugen
FX5200 videokaart.

Maar ik zal ook nog eens voor je zoeken!

Mod edit

Leden...graag met beleid omgaan met de Quoteknop.Als je op iemand wilt reageren kan je ook dmv het @ teken.Bijv @luuknl: etc.

@frankwannet. Ik snap het al:thumb:
Dat quote van mij was niet zo handig nee.:o

Okay, bedankt dat jullie met mij mee willen denken:D
Heb namelijk niet zo veel verstand van laptops. Maar dat zal jullie wel al duidelijk zijn:cool:

@frankwannet. het zal niet meer gebeuren :thumb:

Laatst bewerkt:
De Laptop is waarschijnlijk wat slechter dan de pc zelf.

Maar wil je speciaal een Laptop of mag het ook een Pc zijn..

??

MVG mike

Mod edit

Quoten mag.. maar je zou bijv ook een deel kunnen quoten.Is ook een tip;)

Succes verder met de vraag

@Mikevdkooij:Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan