VirtualBox naar fysieke PC

• Onderwerp starter Onderwerp starter RB85
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RB85

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2010
Hallo allemaal,

Ik heb momenteel een aantal virtuele machines in VirtualBox staan. Uiteindelijk wil ik een van deze machines gaan installeren op mijn fysieke PC. Ik weet dat het met VMware met een omweg mogelijk was, maar is het ook mogelijk om een VirtualBox VM om te zetten naar een installeerbaar image? Op google zijn alleen maar handleidingen en voorbeelden te vinden om een backup van een fysieke pc naar een virtuele machine te brengen. Precies het omgedraaide van wat ik nodig heb dus.

Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben. Alvast bedankt.

Groeten,

Roger

Je kunt een image van je virtuele machine maken en deze op een pc weer uitrollen.

Ik gebruikte zelf ook wel eens Norton Ghost. Die maakt een kopie van heel je windows etc

Je kunt een image van je virtuele machine maken en deze op een pc weer uitrollen.

Bedankt voor je snelle reactie gijsvertvs. Is het werkelijk zo simpel? Krijg ik geen grote conflicten of driverproblemen als ik het op deze manier doe? Zijn er dan niet nog speciale zaken waar ik rekening mee moet houden tijdens het ontwerpen van de VM?

als je een image van je VM weer uitrolt naar je pc en dat zou lukken. Kan ik al wel vast zeggen dat windows zal aangeven dat je opnieuw moet activeren, omdat het teveel afwijkt van de hardware. Dan het eerst was.

als je een image van je VM weer uitrolt naar je pc en dat zou lukken. Kan ik al wel vast zeggen dat windows zal aangeven dat je opnieuw moet activeren, omdat het teveel afwijkt van de hardware. Dan het eerst was.

Als opnieuw activeren van Windows het enige probleem is kom ik daar wel over heen. Bedankt voor jullie hulp in ieder geval. Ik ga eens een poging wagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan