xbox kopen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kosterkeeltsie

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
ok, ik ga dus vrijdag een xbox 360 kopen alleen vraag ik mij af welke ik nou moet hebben!
het is al een jaartje of 12 geleden voor ik voor het laatst een console kocht (n64) en nu wil ik dus een xbox.
alleen als ik op het internet opzoek ga zie ik door de bomen het bos niet meer!

welke moet ik nou hebben? xbox 360, xbox 360 slim, xbox 360 elite etc...?
ook vraag ik mij af wat het nut is van een grotere hd van je xbox?

alvast bedankt

Dit hangt af van wat je wilt,

Met een Xbox 360 slim 4Gb is een instap model.
Met dit model kun je alleen spellen opslaan.

Met de Xbox 360 slim 60GB kun je namelijk voledige spellen opslaan.
Dit geeft als voorbeel dat de Xbox stiller is en dat games sneller opslaan.

Voor een goed advies is het slim op hier eens wat meer info te melden wat je nu wilt en wat je verwacht van de Xbox. Dan kunnen wij een goed advies maken!

Persoonlijk vind ik het geldverspilling en een luxeprobleem om een grote HD te pakken. Stop gewoon handmatig de dvd erin, of is dat werkelijk zoveel werk? :P

Maar waarom geen PS3? Het is toch zo dat de PS3 langer meegaat qua graphics? Dat er betere componenten inzitten?

Dit hangt af van wat je wilt,

Met een Xbox 360 slim 4Gb is een instap model.
Met dit model kun je alleen spellen opslaan.

Met de Xbox 360 slim 60GB kun je namelijk voledige spellen opslaan.
Dit geeft als voorbeel dat de Xbox stiller is en dat games sneller opslaan.

Voor een goed advies is het slim op hier eens wat meer info te melden wat je nu wilt en wat je verwacht van de Xbox. Dan kunnen wij een goed advies maken!

oh ik wist niet eens dat daar verschil in zat qua geluid enzo, nouja ik hoef geen spellen op te slaan, ik doe ze wel gewoon in de drive.
en quia stilte maakt het me toch niet zo uit, de tv staat altijd keihard.

en nu zag ik dat er een nieuwe xbox uit is gekomen, de elite?
is dat het geld waard of zou iemand als ik die het toch alleen voor paar singleplayer spelletjes gebruikt ook prima afkunnen met de xbox slim?

De elite is er al langer, de slim is juist nieuw. Hij is kleiner en stiller (misschien nog meer maar da tweet ik zo niet).

Zelf heb ik de Xbox Pro, heeft 60 gb geheugen en ik speel ook af en toe een Single playertje, en het bevalt me eigenlijk vrij goed. (wel omgebouwd natuurlijk)

xbox

ja ik zal mijn xbox niet voor veel meer dan wat singleplayer gebruiken, en stilte maakt mij niet echt uit.

voor welke kan ik het beste gaan?

Kijk of je de xbox pro wat vind, anders gewoon een elite, maar ik zou hem WEL om laten bouwen, dat bespaard je veel geld (maar dat je gebanned wordt en niet meer online kan is ZEKER).
Maar daar tegenover alle games gratis, wat wil je nog meer?

xbox

ja ombouwen ga ik niet doen, mocht ik me toch een keer vervelen en xbox live willen spelen is dat geen mogelijkheid meer:confused:

maar ik moet dus gaan kijken naar de pro of elite?:thumb:

Je hebt nu wel het 4gb instapmodel van de slim inclusief de Kinect. Dat is misschien ook nog wel iets om over na te denken. Als je gewoon games wilt spelen en niet allerlei online content direct op je Xbox wilt zetten dan is 4gb mooi om te starten en mocht je toch een keer meer willen kun je altijd een andere hdd eraan klikken.

Kinect is niet een vervanging van normaal gamen maar wel een leuke toevoeging, vooral als er mensen langskomen om ff samen te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan