outlook2010 exporteren

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik wil van vista overgaan naar windows7. het advies is om een backup te maken van de bestanden van outlook2010. ik zoek vergeefs naar de export-knop. als ik de helpfunctie raadpleeg, is er wel iets van exporteren maar dan moet ik naar de Businness Contact Manager gaan. Maar die knop zit er bij mij niet op..
Wie helpt mij verder? dank alvast!

Een erg late reactie op een niet gesloten vraag (ik heb me vanmiddag klem gezocht en wil dit graag bij een ander voorkomen):
  • recht muisknop op lint: lint aanpassen
  • rechts nieuwe groep
  • opdrachten uit tabblad bestand
  • in het midden staat importeren en exporteren
  • klik op toevoegen
  • verplaats naar de meest logische categorie
  • wijzig naam

Een erg late reactie op een niet gesloten vraag (ik heb me vanmiddag klem gezocht en wil dit graag bij een ander voorkomen):
  • recht muisknop op lint: lint aanpassen
  • rechts nieuwe groep
  • opdrachten uit tabblad bestand
  • in het midden staat importeren en exporteren
  • klik op toevoegen
  • verplaats naar de meest logische categorie
  • wijzig naam

Dag Rob,
echt zeer te waarderen dat je probeert om mij na zo'n lange tijd nog te helpen. ik had mij al bij doorbestaan van probleem neergelegd.
maar ik loop meteen alweer vast. De opdracht nieuwe groep vond ik, daarna vind ik niet meer 'opdrachten uit bestand'. dus ik ben nog niet echt opgeschoten.
maar er is weer hoop!
dank voor je reactie en ik hoor graag van je!

Ik heb een Word-bestand met de diverse schermafdrukken, zodat je er uit moet komen. Het was alleen te groot voor hier. Daarom vind je het op de Excel-pagina op mijn site. De plaatjes geven het beeld dat je krijgt na 'lint aanpassen'. De tekstvlakken met rode tekst helpen je hopelijk op weg, anders hoor ik het wel.

Ik heb een Word-bestand met de diverse schermafdrukken, zodat je er uit moet komen. Het was alleen te groot voor hier. Daarom vind je het op de Excel-pagina op mijn site. De plaatjes geven het beeld dat je krijgt na 'lint aanpassen'. De tekstvlakken met rode tekst helpen je hopelijk op weg, anders hoor ik het wel.

dit levert niet het resultaat op dat ik wil. ik heb een boel adressen die ik gewoon niet terugvindt in mijn contactpersonenlijst (die welke bedoeld wordt in outlookscherm links onderin) soms vind ik ze wel door aan de AAN-button te klikken. Er zijn mensen die zeggen dat dit komt omdat adressen dubbel ingevoerd zouden zijn. zou kunnen. maar hoe los ik het op....?

maar hoe los ik het op....?
Dit is volgens mij een nieuwe vraag, waarmee je beter een nieuw topic kunt starten. Ik neem dat je oorspronkelijke vraag opgelost is met mijn aanvullende informatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan