Realistische shooter voor PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

popjessjo

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2009
Hallo iedereen!
Ik zoek me wezenloos naar een Realistische shooter voor PC, dus niet dat als je schiet hij óf direct dood gaat of gewoon vrolijk doorhuppelt, maar dat hij zeg maar echt gewond is. Wie weet zo een?
Popjessjo
PS. Mafia 2 en GTA IV kan mijn PC niet aan.

Realistische shooter voor PC, dus niet dat als je schiet hij óf direct dood gaat of gewoon vrolijk doorhuppelt, maar dat hij zeg maar echt gewond is.

Lekker realistisch he ?:rolleyes:

Kan je wat informatie geven over je pc?

Laatst bewerkt:
Misschien niet helemaal je scene., maar Deadspace?

Bedankt voor de snelle reacties, Deadspace lijkt me niks voor mij, maar toch bedankt.
Een paar gegevens:

CPU Speed: 1.99 GHz
RAM: 2.9 GB
OS: Microsoft Windows 7 Ultimate Edition (build 7600), 32-bit
Video Card: Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family
Sound Card: High Definition Audio-apparaat
CPU: Pentium(R) Dual-Core CPU T4200 @ 2.00GHz

ooh, lijkt me sowieso wel lastig met die grafische processor. ik speelde vroeger America's Army en dat is gratis te verkrijgen via steam: deel 3 in ieder geval. :)

Het gaat mij niet zo om de kwaliteit (naja, wel een beetje natuurlijk), maar dat de mensen echt gewond kunnen zijn als je schiet.

btw, ik heb ook far cry 2 gewoon gespeeld zonder problemen, dus weet niet of het helemaal precies moet

Misschien?

Ik beveel je Combat Arms van NEXON(l) aan. Het is niet een shooter waarmee je echt een leger bent enzo. Maar je bent gewoon een poppetje waar je mee kan lvlen enzo, en online in mappen kan spelen enzo. erg leuke game.

Ik beveel je Combat Arms van NEXON(l) aan. Het is niet een shooter waarmee je echt een leger bent enzo. Maar je bent gewoon een poppetje waar je mee kan lvlen enzo, en online in mappen kan spelen enzo. erg leuke game.

Kunnen ze ook gewond zijn? PS. Voor iedereen: Weet iemand of je bij mafia (1) net als bij mafia II ook wapens uit handen kan slaan/schieten/whatever?

Kunnen ze ook gewond zijn? PS. Voor iedereen: Weet iemand of je bij mafia (1) net als bij mafia II ook wapens uit handen kan slaan/schieten/whatever?

Ehm, als er op je gehit word, krijg je wel rode gloed rond je beeld, maar ik speel het een half jaar niet meer, maar het is volgens mij wel als je gewond bent dat je minder snel kan lopen.

Ghost Recon is precies wat je bedoelt.

Een team, zelf commando's geven en tactics verzinnen. Wapenkit kiezen per persoon, tactisch in moven en de vijand uitschakelen. Gewond zijn, mank lopen etc. zit er ook in. In ieder geval in de oude Ghost Recon, de nieuwere weet ik verder niet!

Grtz

urban terror

zit ook in dat je gewond bent enz. en jouw processor kan dit ook makkelijk aan, ondanks de graphics:cool:

Ik zal eens kijken, bedankt voor jullie hulp! Maar nog steeds die ene vraag: Kun je bij mafia (1) net als bij mafia II wapens uit handen slaan/schieten/wat dan ook?

in de Stalker games kun je gewond raken en moet je je wond verbinden, (beetje zoals in Far Cry2), vrees alleen dat je pc de Stalker games niet aankunnen.
en over je Mafia 1 vraag, weet daarop t antwoord niet maar raad je aan M1 gewoon te kopen of te downloaden via een torrent. M1 is net zo leuk als M2, zo niet veel leuker omdat er veel meer valt te doen in de stad. dus zelfs al zou je niet de wapens uit handen kunnen slaan/schieten dan nog is de game t meer dan waard te spelen. en hij is zeker heel goedkoop nu te krijgen in de budget bakken in winkels.

succes
leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan