Checkbox game

Status
Niet open voor verdere reacties.

dieterke

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2010
Checkbox GAME
V1.0:
V1.1:
  • Icon toegevoegd
V1.2
  • Spatie balk fix
  • High score fix, je kan niet langer 2 keer dezelfde score posten onder dezelfde naam.
Uitleg

De bedoeling van dit spel is om zoveel mogelijk checkboxen aan te klikken binnen de 20 seconden.

Download + video
Hier te downloaden

Nieuw spel!
Snel typen
Uitleg

Probeer zo snel mogelijk te typen, zoveel mogelijk hits en zo weinig mogelijk misses.

Bug score = fixed!

V1.1 van snel typen staat online:
  • Exit fixed

Laatst bewerkt:
Leuk gemaakt. Heb je na een paar keer verslagen, haha. Het is wel handig om eerst te kijken of de score al bestaat alvorens hem te posten. Op je website is te zien dat mijn score er nu twee keer staat.

En je hebt de tab toets uitgeschakeld, wel jammer. Ik had vals willen spelen:p

EDIT: oo ja, verander ook dat irritante vs icoontje!

Laatst bewerkt:
Leuk gemaakt. Heb je na een paar keer verslagen, haha. Het is wel handig om eerst te kijken of de score al bestaat alvorens hem te posten. Op je website is te zien dat mijn score er nu twee keer staat.

En je hebt de tab toets uitgeschakeld, wel jammer. Ik had vals willen spelen:p

Bedankt voor de feedback.

In een volgende update zal ik dit proberen te maken! :)

Edit: Zal ik ook veranderen in een volgende update ;-).

Laatst bewerkt:
Bug!!!

Hmm, highscore verbreken is niet zo moeilijk. Tip: Zorg ervoor dat de input van het toetsenbord niet wordt gedetecteerd. Met de spatiebalk haal je makkelijk de highscore! (naam: Marijn ;)). Wel een leuk idee! :thumb:

Veel succes!

mr32 :cool:

Laatst bewerkt:
Hmm, highscore verbreken is niet zo moeilijk. Tip: Zorg ervoor dat de input van het toetsenbord niet wordt gedetecteerd. Met de spatiebalk haal je makkelijk de highscore! (naam: Marijn ;)). Wel een leuk idee! :thumb:

Veel succes!

Bedankt om dit te melden! Dit ga ik zo snel mogelijk proberen te fixen! ;)

edit: fixed!
score van mr32 deleted :P. Misschien nog eens proberen zonder spatie balk? ;-)

Nu proberen die score nog te fixen (dat je niet dubbel kan posten onder dezelfde naam)..

edit2: score gefixt + scorelijst wat properder gemaakt ;-)

Laatst bewerkt:
En, wat ik trouwens nog was vergeten te zeggen: Als je alle vakjes had aangevinkt, stop hij niet automatisch! Misschien ook wel handig als iemand toevallig ze alle 88 weet aan te vinken ;)

Leuk spel! Komt er een versie die even groot is als je scherm? :P

Een virustotaal scan-tje: Klik

Ook dat score online vind ik echt super tof gemaakt! :thumb::thumb:
Misschien nog een kleine optie, ik drukte met m'n super-speed-klik-vingers een paar keer weer op de stop knop, misschien is het een optie om deze iets verder weg van het vak te zetten? :o
Top spelletje :thumb:

P.S. wie is ''WINNER''?
PPS: Tip voor de die-hards die de topscore proberen te verbeteren, leg 1 vinger op de linkermuisknop en je rechterhand aan de zijkant van de muis, zodat je deze met je rechterhand verschuift. Works like a charm :D

Laatst bewerkt:
Leuk spel! Komt er een versie die even groot is als je scherm? :P

Een virustotaal scan-tje: Klik

Ook dat score online vind ik echt super tof gemaakt! :thumb::thumb:
Misschien nog een kleine optie, ik drukte met m'n super-speed-klik-vingers een paar keer weer op de stop knop, misschien is het een optie om deze iets verder weg van het vak te zetten? :o
Top spelletje :thumb:

P.S. wie is ''WINNER''?
PPS: Tip voor de die-hards die de topscore proberen te verbeteren, leg 1 vinger op de linkermuisknop en je rechterhand aan de zijkant van de muis, zodat je deze met je rechterhand verschuift. Works like a charm :D

Bedankt om men spel te spelen! Volgens mij is WINNER een 'hacker'. Ik weet niet waar de bug zit.. Waarschijnlijk met cheat engine ofzoiets..

Tgoh, een versie die evengroot is als het scherm? Hoeveel checkboxen moet ik dan wel niet gaan zetten lol :P

BTW: Volgens mij ben jij de eerste die 85 gehaald heeft zonder vals te spelen ofzo! Van winner weet ik niets, maar hij had nu ook score '1337'. Volgens mij cheat engine ofzo? Of een bug in het spel, dat kan ook!

Laatst bewerkt:
Hoi, ik ben Winner, heb idd Cheat Engine gebruikt, hier op school geloofden ze niet dat het met Cheat Engine kon cheaten :p haha, maar tevens zeer coole game! Misschien kun je mij nog helpen... (als je niet boos bent nu :o) haha

P.S. Score was toch 88 (max) ?

EDIT: Misschien is het mogelijk, om de timer, die je kunt zien, parralel te laten lopen, dus 2 Timers, 1 die je kunt zien en 1 die je niet kunt zien lopen, en omdat ze nu hetzelfde zijn, (weet niet of dit werkt), maar de ene teller de waarde op 1 seconde te laten beginnen en dan (bijv.) van 1 tot 21 en de andere timer van 0 tot 20, maar nogmaals weet niet of dit werkt, ik werk niet zoveel met Timers.

En, misschien een check erin zetten, dat als de score hoger is dan 88, dat ie niet kan uploaden, want een hogere score is immers niet mogelijk...

En voor de score, ook een dubbele maken, weer 1 die je kunt zien, en 1 die je niet kunt zien, en weer de ene 1 hoger laten beginnen dan de andere waarde...

Nog een EDIT:

Bij snel typen, als er staat GAME OVER en je drukt dan nog op een toests, dan blijft de Mis gewoon doortellen.
En de knop Afsluiten werkt bij mij niet, Win7 Pro x64

Succes!!

Laatst bewerkt:
Hoi, ik ben Winner, heb idd Cheat Engine gebruikt, hier op school geloofden ze niet dat het met Cheat Engine kon cheaten :p haha, maar tevens zeer coole game! Misschien kun je mij nog helpen... (als je niet boos bent nu :o) haha

P.S. Score was toch 88 (max) ?

EDIT: Misschien is het mogelijk, om de timer, die je kunt zien, parralel te laten lopen, dus 2 Timers, 1 die je kunt zien en 1 die je niet kunt zien lopen, en omdat ze nu hetzelfde zijn, (weet niet of dit werkt), maar de ene teller de waarde op 1 seconde te laten beginnen en dan (bijv.) van 1 tot 21 en de andere timer van 0 tot 20, maar nogmaals weet niet of dit werkt, ik werk niet zoveel met Timers.

En, misschien een check erin zetten, dat als de score hoger is dan 88, dat ie niet kan uploaden, want een hogere score is immers niet mogelijk...

En voor de score, ook een dubbele maken, weer 1 die je kunt zien, en 1 die je niet kunt zien, en weer de ene 1 hoger laten beginnen dan de andere waarde...

Nog een EDIT:

Bij snel typen, als er staat GAME OVER en je drukt dan nog op een toests, dan blijft de Mis gewoon doortellen.
En de knop Afsluiten werkt bij mij niet, Win7 Pro x64

Succes!!

Ik snap niet goed wat je bedoeld met die timers? Die check kan ik wel inorde brengen!

Snel typen die 'bug' van missen dat wist ik al. Ik dacht dat ik de afsluit knop geprobrammeerd had? Blijkbaar niet dan lol.. FF aanpassen! Bedankt om dit te melden!

En ik ben 'CrackingSoft' (vond het wel een coole naam :P)

Het is heel simpel om je score te faken. Als je met .NET Reflector even je programmacode doorspit, kom je er gauw achter dat de scores worden gestuurd d.m.v. een 'WebRequest'. Als je die even naar je hand zet, kun je zo de scores aanpassen.

Dit is een oplossing om je source te beveiligen:
http://www.youtube.com/watch?v=snppG7FyBgI

Iedereen die .NET Reflector kan downloaden en een beetje verstand van programmeren heeft kan de scores zo faken!!!

Het is heel simpel om je score te faken. Als je met .NET Reflector even je programmacode doorspit, kom je er gauw achter dat de scores worden gestuurd d.m.v. een 'WebRequest'. Als je die even naar je hand zet, kun je zo de scores aanpassen.

Iedereen die .NET Reflector kan downloaden en een beetje verstand van programmeren heeft kan de scores zo faken!!!

Idd, ik dacht al dat iemand het achterhaald had! Bedankt om dit te melden! Ik ga zeker dat filmpje eens bekijken!

Of je doet dat gewoon met kladblok...

** Deze post heb ik eraf gehaald omdat de maker van het programma dit niet vond kunnen, mijn excuses hiervoor. **

Laatst bewerkt:
Als je slechts de extensie wijzigt in .txt, dan open je met kladblok en zie je ergens dit staan:

Code:
G A M E   O V E R ! !  ]h t t p : / / d i e t e r g . s i n . k h k . b e / s c o r e . p h p ? f i r s t n a m e =  & l a s t n a m e =  5

Er staat nog wat meer, maar hieruit kan je concluderen dat als je first en last name verandert, dat je dan je eigen score kan maken.

Dus je hebt alleen kladblok nodig:thumb:
Probeer maar.

PS: De extensie wijzigen:

1. Verkenner
2. druk op Extra
3. druk op mapopties
4. tabblad weergave
5. vinkje voor "Extensies voor bekende bestandstupen verbergen" weghalen

6. ga naar het bestandje
7. naam wijzigen (eerst selecteren, dan nog eens klikken, maar niet dubbelklikken)
7.1 achter de punt .txt neerzetten.

Ik vind het eigenlijk grappig dat je dit hier post. Ik weet dat er een beveiligingslek in zit. Ik heb de hierbovenstaande tutorial op youtube bekeken. Hier moet ik een programma voor downloaden (daar heb ik geen zin in). Het kan me dan ook niets schelen dat jullie het zo spelen :-). Ik zie toch wie 'eerlijk' gespeeld heeft! Just my 2 cents..

Edit: lol, net men homepage nog eens bekeken. Goed gedaan jongen! De link is verwijderd!

Laatst bewerkt:
Ik vind het eigenlijk grappig dat je dit hier post. Ik weet dat er een beveiligingslek in zit. Ik heb de hierbovenstaande tutorial op youtube bekeken. Hier moet ik een programma voor downloaden (daar heb ik geen zin in). Het kan me dan ook niets schelen dat jullie het zo spelen :-). Ik zie toch wie 'eerlijk' gespeeld heeft! Just my 2 cents..

Edit: lol, net men homepage nog eens bekeken. Goed gedaan jongen! De link is verwijderd!

Moest een moderator dit zien.. Dit topic mag bij deze dicht!

Ik vertel je alleen maar waar het lek zit en hoe groot het misschien is. Maar ik zweer het je dat ik niet degene ben die er zoveel heeft gemaakt (ik heb net nog gekeken). Dat is gewoon niet grappig.

EDIT

Omdat de maker van het programma mijn eerdere post niet vind kunnen heb ik hem eraf gehaald.

Laatst bewerkt:
Mja MartinJM. Ik geloof het wel! Ik heb weet van de 'beveiligingslek'.. Nuja, het was even plezant ;-).. Zoveel maakt het nu ook weer niet uit! Toch bedankt om te testen en het te melden!

Opzich is er met de programmatjes niks mis, en zijn ze best leuk. Maar allen met de highscore wordt gekloot (sry voor het woord).

PS:

Het 2e programmatje bij het filmpje heb ik getest op virussen met mcafee. Niks gevonden.

Kijk ook ff op pagina 2

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan