Windows78
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 mrt 2010
Hallo,
Ik ga over een paar dagen mijn mobo vervangen. Die beslissing heb ik al genomen.
Maar nu heb ik toch een vraag.
Ik ga mijn ASUS P5B gebruiken voor een een kleine systeem. Samen met een intel celeron E3200. Om een zo zuinig mogelijk systeem te maken. (videokaart is passief gekoeld dus dat maak niet zoveel uit) Maar nu. Sinds een paar dagen maakt het in mijn eigen systeem een rare sprong.
Het gaat als volgt
Aan
1x Beep Ten teken dat alles werkt
windows word ingeladen (windows 7 ultimate)
Dan in het startscherm (vlak na de tune) gaat scherm op blauw (blue screen)
Dan gaat ie uit
En dan weer aan
Dan hoor ik 10x beeps
systeem uit
systeem aan.
Dit doet ie 3x
En dan pas kan ik hem gebruiken
Ik heb alle hardware getest in een ander systeem. Daarin vertoont het geen rare dingen. Ook processor heb ik op een ander systeem gezet. Doet helemaal top.
Gelukkig ben wel slim geweest om me alles te back-uppen. En nu het nieuwe mobo komt gebruik ik de pc niet. Gebruik wel me netbook. Maar toch wat kan ik eraan doen dat ik de ASUS p5b kan gebruiken in mijn andere systeem!
Groet,
Windows78.
Ik ga over een paar dagen mijn mobo vervangen. Die beslissing heb ik al genomen.
Maar nu heb ik toch een vraag.
Ik ga mijn ASUS P5B gebruiken voor een een kleine systeem. Samen met een intel celeron E3200. Om een zo zuinig mogelijk systeem te maken. (videokaart is passief gekoeld dus dat maak niet zoveel uit) Maar nu. Sinds een paar dagen maakt het in mijn eigen systeem een rare sprong.
Het gaat als volgt
Aan
1x Beep Ten teken dat alles werkt
windows word ingeladen (windows 7 ultimate)
Dan in het startscherm (vlak na de tune) gaat scherm op blauw (blue screen)
Dan gaat ie uit
En dan weer aan
Dan hoor ik 10x beeps
systeem uit
systeem aan.
Dit doet ie 3x
En dan pas kan ik hem gebruiken
Ik heb alle hardware getest in een ander systeem. Daarin vertoont het geen rare dingen. Ook processor heb ik op een ander systeem gezet. Doet helemaal top.
Gelukkig ben wel slim geweest om me alles te back-uppen. En nu het nieuwe mobo komt gebruik ik de pc niet. Gebruik wel me netbook. Maar toch wat kan ik eraan doen dat ik de ASUS p5b kan gebruiken in mijn andere systeem!
Groet,
Windows78.