Beschadigde instal cd LexMark 2310

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinkelbel

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Hallo Forum;
Door verhuising is mijn instal cd beschadigd en kan ik mijn printer een al in ono van LexMark type Z2310 niet op mijn computer installeren. Heb geprobeerd van de site van LexMark de software te downloaden maar die software vraagt om de cd met drivers en als ik op zoek ga naar de drivers kom ik toch weer op het zelfde programma uit die ik al eerder gedownload had. Is er iemand van het panel die mij aan de goede software en drivers kan helpen? Bij voorbaat erg bedankt.
Tinkelbel

sorry, iets te snel gelezen.

Het gedownloade core pakket installeert hier probleemloos.

... met de procedure:
core drivers installeren (met de 40Mb+ file (kies NIET voor nieuwe printer)
en dan:
de aanvullende software met de 79Mb file bij-installeren

is de installatie compleet verlopen.

Ben je niet in de war met de melding van de doelmap waarnaar het pakket uitgepakt, vlak voor de installatie?

Probeer ook, als dit niet lukt de uitgepakte installatiebestanden naar een CD te branden. Misschien trapt-ie daar in

Laatst bewerkt:
... met de procedure:
core drivers installeren (met de 40Mb+ file (kies NIET voor nieuwe printer)
en dan:
de aanvullende software met de 79Mb file bij-installeren

is de installatie compleet verlopen.

Ben je niet in de war met de melding van de doelmap waarnaar het pakket uitgepakt, vlak voor de installatie?

Probeer ook, als dit niet lukt de uitgepakte installatiebestanden naar een CD te branden. Misschien trapt-ie daar in

Ik heb het programma van de c:schijf naar een cd gebrand, maar ook dit werkt niet het blijft zeggen dat daar geen drivers te vinden zijn

.. dan heb ik toch de vraag van welk bestand je hebt gebrand

en een printscreen van de belangrijkste stappen wordt een beetje noodzakelijk.

Welke procedure met welke bestanden heb je uitgevoerd.?

.. dan heb ik toch de vraag van welk bestand je hebt gebrand

en een printscreen van de belangrijkste stappen wordt een beetje noodzakelijk.

Welke procedure met welke bestanden heb je uitgevoerd.?

Ik ben begonnen met het downloaden van de driver programma cjZ2300du32, heb die geinstalleerd de opdrachten in volgorde uitgevoerd dan zegt het program dat de usb kabel aangesloten moet worden, en dan gaat het mis want dan krijg ik de melding dat ik de cd met daarop de drivers in de lade moet doen.
En dat is het, want die cd heb ik niet.
Is er iemand van het forum die dezelfde printer heeft en een copy van de installatie cd kan maken? voor mij.

Ik ben begonnen met het downloaden van de driver programma cjZ2300du32, heb die geinstalleerd de opdrachten in volgorde uitgevoerd dan zegt het program dat de usb kabel aangesloten moet worden, en dan gaat het mis want dan krijg ik de melding dat ik de cd met daarop de drivers in de lade moet doen.
En dat is het, want die cd heb ik niet.
Is er iemand van het forum die dezelfde printer heeft en een copy van de installatie cd kan maken? voor mij.

.. de drivers heb je wel gedownloaded. Als je de installatie doorstart met een willekeurige gedownloade driver CD krijg je dan ook geen aanbod om ergens anders op het systeem te zoeken?

En dan, hopelijk overbodige vraag, heb je wel de uitgepakte bestanden op CD of DVD gezet en niet het gedownloade archief? Kun je de installatie dan ook nog eens uitvoeren vanaf de aangemaakte CD , dus door setup.exe te starten....

Eventueel kun je op de site van Lexmark nog vragen waarom de installatie bij jou niet wil lukken. En voordat je weer begint, gooi eerst alle geinstalleerde lexmark spullen eraf (uninstall) en zonodig cleanen mwt ccleaner

.. de drivers heb je wel gedownloaded. Als je de installatie doorstart met een willekeurige gedownloade driver CD krijg je dan ook geen aanbod om ergens anders op het systeem te zoeken?

En dan, hopelijk overbodige vraag, heb je wel de uitgepakte bestanden op CD of DVD gezet en niet het gedownloade archief? Kun je de installatie dan ook nog eens uitvoeren vanaf de aangemaakte CD , dus door setup.exe te starten....

Eventueel kun je op de site van Lexmark nog vragen waarom de installatie bij jou niet wil lukken. En voordat je weer begint, gooi eerst alle geinstalleerde lexmark spullen eraf (uninstall) en zonodig cleanen mwt ccleaner

Ik heb een uitgebreid antwoord van LexMark gekregen waarin ze beschrijven wat en hoe ik een en ander moet doen, deze stappen heb ik allemaal uit gevoerd en het resutaat is hetzelfde op het eind vraagt het programma om de cd die bij de 2300 series mee is geleverd.
Ik denk dat er maar een oplosing is en dat is zorgen dat ik z'n cd te pakken krijg. Weet alleen niet Hoe.

Ik heb een uitgebreid antwoord van LexMark gekregen waarin ze beschrijven wat en hoe ik een en ander moet doen, deze stappen heb ik allemaal uit gevoerd en het resutaat is hetzelfde op het eind vraagt het programma om de cd die bij de 2300 series mee is geleverd.
Ik denk dat er maar een oplosing is en dat is zorgen dat ik z'n cd te pakken krijg. Weet alleen niet Hoe.

heel netjes van Lexmark. Dan sluit ik af met het vermoeden dat er een fout in de registry zit en dat het interessant zou zijn om te zien wat er op een schone machine, vers geinstalleerde, gebeurt.

Jammer dat er nog geen oplossing is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan