Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan klopt de OEM code niet meer die gekoppeld is aan de hardware, dus zal het als illegaal gezien worden.
Wat ik doe is wel valideren,maar niet registreren.
Ben ik verkeerd geïnformeerd???OP 1 computer, kan dit ongelimiteerd.
Ben ik verkeerd geïnformeerd???
Volgens mij maar 3x
Of je moet een Enterprise-versie hebben.
Correct me if I'm wrong.
Ben ik verkeerd geïnformeerd???
Correct me if I'm wrong.
Mijn fout inderdaad, VLK kan je (Enterprise weet ik niet) een eeuwigheid door gebruiken..
*Shame on me*
Heeft Microsoft haar bedrijfspolicy veranderd???U kunt Windows zo vaak op dezelfde computer installeren als u maar wilt. U hoeft Windows niet steeds opnieuw te activeren omdat bij het activeringsproces de Windows-productcode wordt gekoppeld aan de gegevens van de hardware op de computer. Als u een belangrijke hardwarewijziging aanbrengt, is het mogelijk dat u Windows opnieuw moet activeren.
Bron: Microsoft
In het verleden was dit 3x dus ik loop achter?Nu is het weer eens zover en nu wil ik weer mijn windows activeren, maar nu krijg ik de melding dat mijn windows het maximum aantal activaties heeft bereikt. Nu kan ik hem dus niet valideren en niet updaten
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.