Game pc/Video Editing Pc kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royy212

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2011
Hoi, dit is mijn eerste post en khad een vraagje over de aankoop van een pc.
Ik wil graag dat ik goed World Of Warcraft / Runescape kan filmen op hoogste kwaliteit + dat ik genoeg fps heb met de programma's Sony Vegas / Adobe After Effects.
Dit is een pc die ik in ged8e had.

http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=80000719

Wat zeggen jullie ervan??
Of hebben jullie een betere pc in ged8e voor dezelfde prijs ongeveer?

Groetjes,
Gerrit

Ik ben zelf niet kapot van kant en klare systemen, je kunt denk ik voor dat geld zelf een betere samenstellen uit losse onderdelen. De pc uit je post is zeker geen game pc.

Ja dan ben je 9 van de 10 keer goedkoper uit.

Dat systeem, nee hoor dat is geen goed systeem voor een gamer en beeldbewerker.

Lijstje invullen a.u.b:

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista of 7? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.

Laatst bewerkt:
Vragen ingevuld

Hallo ik heb hier mijn antwoorden op jouw vragen:

Budget: Zo een 500 a 600 euro.
Doel: Gamen//Videobewerken/Internet+Email
Hoe belangrijk is stilte?: Ik neem aan dat je hierbij het geluid van de pc bedoeld die de koeler maakt? En dan is het best wel belangrijk.
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen): Dit doe ik samen met mijn vader.
Opties: Wat voor opties bedoel jij hier precies mee?
Besturingssysteem: Windows 7
Andere software?: Nee

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook: Nee
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Nee

Ik hoop dat je er wat mee kan.

Dankje,

Dan is dit wel wat voor je, als je 20 euro meer over hebt:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[80156]=1&product[331200]=1&product[242662]=1

De processor is krachtig genoeg om beeld te kunnen bewerken, je videokaart redt het wel met de nieuwste games. Misschien over een jaar niet meer op de hoogste settings, maar hij komt aardig mee.
Verder een leuk en goedkoop kastje waarin het makkelijk inbouwen is, moederbord met usb3 en sata600, snelle harde schijf met veel ruimte (1 tb), goede voeding erbij.

Laatst bewerkt:
Hallo ik heb hier mijn antwoorden op jouw vragen:

Budget: Zo een 500 a 600 euro.
Doel: Gamen//Videobewerken/Internet+Email
Hoe belangrijk is stilte?: Ik neem aan dat je hierbij het geluid van de pc bedoeld die de koeler maakt? En dan is het best wel belangrijk.
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen): Dit doe ik samen met mijn vader.
Opties: Wat voor opties bedoel jij hier precies mee?
Besturingssysteem: Windows 7
Andere software?: Nee

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook: Nee
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Nee

Ik hoop dat je er wat mee kan.

Dankje,

Ja, wat hierboven staat is super en goed dat je het zelf in elkaar plug bespaart veel geld maar, heb je het besturingssysteem al ? (windows 7) anders kan die uit het lijstje gehaald worden, en zo kan er nog betere hardware in ;)

Bedankt voor het samenstellen van de pc :) ik zal er naar kyken en wss binnekort aanschaffen.

Ja windows 7 heb ik al .. en nog 1 vraagje :P, hoe duur zou een redelijke DVD brander kosten?

Dankje,

Laatst bewerkt door een moderator:
Een DVD brandertje kost +/_ 15 tot 20 Euro, ik vindt persoonlijk Samsung branders erg goed.

Wellicht is het inderdaad handig om te vermelden of je Windows 7 al hebt ja :P
En de dvd-brander zat er bij beide samenstellingen al in....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan