GTA San Andreas werkt niet meer sinds ik windows 7 heb :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

wassim123

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2011
hoi mijn vader heeft windows 7 van een collega gekregen en geinstalleerd, ik kan nu geen GTA San Andreas meer spelen.. als ik dubbelklik op "San Andreas" start hij niet.. kan een van jullie helpen? please ik wil zo snel mogelijk weer spelen..

en Run as Administrator.. heb ik ook al geprobeerd

en Run as Administrator heb ik ook al geprobeerd..

Klik met je rechtermuisknop op de snelkoppeling, klik dan op eigenschappen. Klik hierna op Compatibiliteit, en klik bijvoorbeeld Windows XP SP2 aan. Misschien werkt het nu?

Probeer het opnieuw te installeeren. Als dit niet werkt zeg het dan, dan zoek ik nog even verder

Heb je een 64bit of een 32bit Windows? Als je niet weet hoe je dit kunt zien:
doe de sneltoets ctrl+e rechtermuisklik op Computer dan eigenschappen. Hier kun je zien hoeveel bit je besturingssysteem is

sommige games werken gewoon niet meer onder W7, helaas maar waar. bijvoorbeeld de race games van Codemaster (Grid, Dirt 1+2, etc).
ik hoop dat dit niet t geval is met GTA SA, misschien dat er oplossingen staan op GTA SA forums, even googelen ernaar. want er is een hele grote GTA (SA) community
die zeker een oplossing weet voor dit probleem,

succes
leon

En kijk even of al je Drivers van je videokaart up-to-date zijn. Anders moet je die eerst even updaten, misschien wekt het dan

Heb je een 64bit of een 32bit Windows? Als je niet weet hoe je dit kunt zien:
doe de sneltoets ctrl+e rechtermuisklik op Computer dan eigenschappen. Hier kun je zien hoeveel bit je besturingssysteem is

ik weet wel hoe ik heb een 32 bit pc

oke thanks

sommige games werken gewoon niet meer onder W7, helaas maar waar. bijvoorbeeld de race games van Codemaster (Grid, Dirt 1+2, etc).
ik hoop dat dit niet t geval is met GTA SA, misschien dat er oplossingen staan op GTA SA forums, even googelen ernaar. want er is een hele grote GTA (SA) community
die zeker een oplossing weet voor dit probleem,

succes
leon
oke thanks kzal ff kijken

Kijk wel even naar je Drivers. Heb gelezen dat dit ook een probleem kan zijn

jopi dat kan het probleem niet zijn ik heb het prima gespeeld toen ik windows xp nog had ik heb nu windows 7 en alles is weg
IK BEN OVERGESTAPT OP DEZELFDE COMPUTER

Kopieer de files van de disc naar je harddisk. Installeer hem dan, hierna booten. Kijken of het werkt. Zeggen ze op ander forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan