PrettyLobster
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 jan 2011
Hallo, Ik ben nieuw hier. Ik ben PrettyLobster, aangenaam. Ik ben al jaren een vb.net coder en sinds kort (enkele maanden) overgestapt op C#.Net XNA omdat het zich wat meer leent voor game development. Nu ben ik een Tower Defense spel aan het maken, het is niet heel ambitieus ik weet het maar ik moet toch ergens beginnen, ik kan niet direct beginnen aan een Role Playing Game of zoiets dergelijks. Wel heb ik al een tile based engine geschreven maar daar ga ik later mee verder.
Nouja mijn vraag is dus, als ik een oneindigend aantal waves heb, wat voor formule moet ik dan toe passen om elke tiende wave te krijgen? En dan zoek ik iets in de trant van if (WaveCount == 10 || het meervoud van 10) Helaas kan ik dat op die manier er niet in zetten. Maar goed ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt! en met vriendelijke groet,
PrettyLobster.
Nouja mijn vraag is dus, als ik een oneindigend aantal waves heb, wat voor formule moet ik dan toe passen om elke tiende wave te krijgen? En dan zoek ik iets in de trant van if (WaveCount == 10 || het meervoud van 10) Helaas kan ik dat op die manier er niet in zetten. Maar goed ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt! en met vriendelijke groet,
PrettyLobster.