Wordpress

• Onderwerp starter Onderwerp starter j-a
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

j-a

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Ik hoop dat ik hier goed zit met dit onderwerp.

Ik heb een website gemaakt, maar er zit geen nieuwssysteem in, iets wat ik wel graag wil hebben. Daarom ben ik nu een website aan het maken met Wordpress, maar ik wil deze zoveel mogelijk laten lijken op wat ik nu heb. Daarom heb ik een thema gekozen die in de basis al veel lijkt op mijn huidige website, het Tigopedia-thema. Nu ben ik er al in geslaagd om enkele kleine zaken aan te passen, zoals de header en het menu daaronder. Maar ik zit nog met een aantal dingen. Ik hoop dat iemand mij daarbij kan helpen.

De website die ik gemaakt heb is via mijn profiel te benaderen, het Wordpress-thema dat ik tot nu toe heb kan bereikt worden door er /wordpress achter de URL te zetten.

Afijn, dit zijn de zaken die ik nog graag aangepast zou zien.

Ik wil het menu links smaller hebben, zo'n 130px, net zoals op de huidige website. Dit krijg ik nog wel voor elkaar, maar als ik dan vervolgens de centrale kolom groter maak blijft deze op de positie staan, maar loopt de tekst wel verder door naar rechts. Die hele kolom moet breder en dus meer naar links. Verder, wat hier ook een beetje een verwant is, is dat de drie kolommen net iets breder zijn dan de header en het menu daaronder. Ik zou dat graag allemaal hetzelfde willen hebben (de drie kolommen moeten dus net wat smaller).

Ook het menu vind ik niet mooi zo. Die groene dingen ervoor vind ik niet mooi. Ik zou wel graag iets van een onderverdeling willen hebben, maar dan meer in de vorm van een uitschuifmenu die je dan te zien krijgt. Weet niet of dat mogelijk is.

Dan de footer. Daar zit nog een groot wit vlak omheen. Hoe haal ik dat vlak weg? Of hoe maak ik het blauw?

Alvast bedankt voor de hulp!

Geef de url eens, dan kan ik eens voor je kijken. Andere tip: Er zijn zeker een paar zeer goed wordpress community forums. Daar kunnen ze je beter antwoord geven dan hier.

Geef de url eens, dan kan ik eens voor je kijken. Andere tip: Er zijn zeker een paar zeer goed wordpress community forums. Daar kunnen ze je beter antwoord geven dan hier.
www.geitefok.com

Oké, waar zou ik terecht kunnen? Heb ook al wat vragen gesteld op het forum van Wordpress nl zelf, maar daar gaat het niet zo snel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan