Toevoegen van CSS in PHP

Status
Niet open voor verdere reacties.

kipeke10

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Goedendag,
Ik zag in het volgende topic; http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/238751-achtergrond-kleur-aanpassen-met-.css-in-php
Dat iemand voor hem een CSS toevoegde in een HTML pagina,
Zou iemand dat ook voor mij kunnen doen?

Mvg, Milan

DE PHP:
Code:
<?php
session_start(); // zorg ervoor dat session_start ALTIJD bovenaan ALLES van je pagina staat, anders werkt het niet!

// E-mailadres van de ontvanger
$mail_ontv = 'aanmelden@habbogottalent.nl'; // <<<----- voer jouw e-mailadres hier in!

// Speciale checks voor naam en e-mailadres
if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
{
    // naam controle
    if (!preg_match('/[ a-zA-Z-]$/', $_POST['naam']))
        $naam_fout = 1;
    // e-mail controle
    if (function_exists('filter_var') && !filter_var($_POST['mail'], FILTER_VALIDATE_EMAIL))
            $email_fout = 1;
    // antiflood controle
    if (!empty($_SESSION['antiflood']))
    {
        $seconde = 20; // 20 seconden voordat dezelfde persoon nog een keer een e-mail mag versturen
        $tijd = time() - $_SESSION['antiflood'];
        if($tijd < $seconde)
            $antiflood = 1;
    }
}

// Kijk of alle velden zijn ingevuld - naam mag alleen uit letters bestaan en het e-mailadres moet juist zijn
if (($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST' && (!empty($antiflood) || empty($_POST['naam']) || !empty($naam_fout) || empty($_POST['mail']) || !empty($email_fout) || empty($_POST['bericht']) || empty($_POST['onderwerp']))) || $_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'GET')
{
    if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
    {
        if (!empty($naam_fout))
            echo '<p>Uw naam mag alleen letters bevatten.</p>';
        elseif (!empty($email_fout))
            echo '<p>Uw e-mailadres is niet juist.</p>';
        elseif (!empty($antiflood))
            echo '<p>U mag slechts &eacute;&eacute;n bericht per ' . $seconde . ' seconde versturen.</p>';
        else
            echo '<p>U bent uw Voornaam, e-mailadres, Habbonaam of Youtube link vergeten in te vullen.</p>';
    }

// HTML e-mail formlier
  echo '<form method="post" action="' . $_SERVER['REQUEST_URI'] . '" />
  <p>

<label for="naam">Voornaam:</label><br />
      <input type="text" id="naam" name="naam" value="' . htmlspecialchars($_POST['naam']) . '" /><br />

<label for="mail">E-mailadres:</label><br />
      <input type="text" id="mail" name="mail" value="' . htmlspecialchars($_POST['mail']) . '" /><br />

<label for="onderwerp">Habbonaam:</label><br />
      <input type="text" id="onderwerp" name="onderwerp" value="' . htmlspecialchars($_POST['onderwerp']) . '" /><br />

<label for="bericht">Youtbue link:</label><br />
      <textarea id="bericht" name="bericht" rows="8" style="width: 400px;">' . htmlspecialchars($_POST['bericht']) . '</textarea><br />

<input type="submit" name="submit" value=" Aanmelden " />
  </p>
  </form>';
}
// versturen naar
else
{      
  // set datum
  $datum = date('d/m/Y H:i:s');

$inhoud_mail = "===================================================\n";
  $inhoud_mail .= "Aanmelding Habbo got talent: " . $_SERVER['HTTP_HOST'] . "\n";
  $inhoud_mail .= "===================================================\n\n";

$inhoud_mail .= "Naam: " . htmlspecialchars($_POST['naam']) . "\n";
  $inhoud_mail .= "E-mail adres: " . htmlspecialchars($_POST['mail']) . "\n";
  $inhoud_mail .= "Bericht:\n";
  $inhoud_mail .= htmlspecialchars($_POST['bericht']) . "\n\n";

$inhoud_mail .= "Verstuurd op " . $datum . " via het IP adres " . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "\n\n";

$inhoud_mail .= "===================================================\n\n";

$headers = 'From: ' . htmlspecialchars($_POST['naam']) . ' <' . $_POST['mail'] . '>';

$headers = stripslashes($headers);
  $headers = str_replace('\n', '', $headers); // Verwijder \n
  $headers = str_replace('\r', '', $headers); // Verwijder \r
  $headers = str_replace("\"", "\\\"", str_replace("\\", "\\\\", $headers)); // Slashes van quotes

$_POST['onderwerp'] = str_replace('\n', '', $_POST['onderwerp']); // Verwijder \n
  $_POST['onderwerp'] = str_replace('\r', '', $_POST['onderwerp']); // Verwijder \r
  $_POST['onderwerp'] = str_replace("\"", "\\\"", str_replace("\\", "\\\\", $_POST['onderwerp'])); // Slashes van quotes

if (mail($mail_ontv, $_POST['onderwerp'], $inhoud_mail, $headers))
  {
      // zorg ervoor dat dezelfde persoon niet kan spammen
      $_SESSION['antiflood'] = time();

echo '<h1>Je hebt je succesvol aangemeld!</h1>

<p>Binnenkort komt op de site te staan of je in de volgende ronde zit!</p>';
  }
  else
  {
      echo '<h1>Het aanmelden is niet gelukt!</h1>

<p><b>Onze excuses.</b>Probeer het op een later tijdstip nog eens!</p>';
  }
}
?>

DE CSS:
Code:
.style2 {
				text-align: center;
}
.style3 {
				background-image: url('cat_mid.png');
				font-family: Verdana;
}
.style5 {
				background-image: url('cat_head.png');
}
.style6 {
				font-size: xx-small;
}
.style7 {
				font-family: Verdana;
}
.style10 {
				font-size: xx-small;
				color: #FF0000;
}
.style11 {
				font-size: x-small;
}

Mvg, Milan

Hallo,

Wat is nou precies de bedoeling? Dat wij een website voor je vormgeven?
het lijkt me dat als je de website kan maken, en de CSS er los bij kan maken, dat je ze ook kunt combineren. klik hier voor css uitleg als je dat nodig hebt.
Al zou ik het voor je willen doen, dat heb ik nog veel te weinig informatie. De CSS klassen zijn VEEL te algemeen en geven niet aan waar het over gaat.

Kortom: Ik heb geen flauw idee welke style waarbij hoort. Veel succes met het zelf uitvogelen!

PS: je mag dat script dan wel van internet hebben gejat, maar voordat je een website online zet.. is het wel verdomde handig om toch kennis van je website te hebben. Dus van zowel HTML, PHP en CSS.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Wat is nou precies de bedoeling? Dat wij een website voor je vormgeven?
het lijkt me dat als je de website kan maken, en de CSS er los bij kan maken, dat je ze ook kunt combineren. klik hier voor css uitleg als je dat nodig hebt.
Al zou ik het voor je willen doen, dat heb ik nog veel te weinig informatie. De CSS klassen zijn VEEL te algemeen en geven niet aan waar het over gaat.

Kortom: Ik heb geen flauw idee welke style waarbij hoort. Veel succes met het zelf uitvogelen!

PS: je mag dat script dan wel van internet hebben gejat, maar voordat je een website online zet.. is het wel verdomde handig om toch kennis van je website te hebben. Dus van zowel HTML, PHP en CSS.

Ik bedoelde dus,
Hoe zet ik in dat script een CSS code, zodat het script weet; Ik moet mijn data vormgeving uit dat CSS bestand halen,
Dus welke code heb ik daar voor nodig..

Mvg, Milan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan