• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Steeds andere naam werkblad.xls

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldvm1964

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2008
Mijn vraag is het volgende:

Ik wil een formule bijv. in test.xls verwijderen naar een ander werkblad bijv test1.xls.
Alleen deze veranderd steeds bijv. test2.xls, daarna test3.xls.

Is er een mogelijkheid om een formule te maken waar steeds het werkblad vervangt.

Als jullie een voorbeeld nodig kan dat, dan moet ik even wat in elkaar zetten.

Gr,
Ronald

Ben niet van de rapste maar dit begrijp ik niet:

HTML:
Ik wil een formule bijv. in test.xls verwijderen naar een ander werkblad bijv test1.xls.

Cobbe

Ben niet van de rapste maar dit begrijp ik niet:

HTML:

Cobbe

verwijderen moet zijn verwijzen.

Ik heb een voorbeeld bijgevoegd.
Bestand "breuk- en verschillenrekening overzicht.xls" is het hoofdbestand, hier staan 2 regels die verwijzen naar een werkblad waarvan het .xls veranderd als je hem opnieuw opstart. Zie werkblad TM15E.xls en TM15F.xls, deze kunnen veranderen.
In het hoofdstand staat bij klant 44 de formule met verwijzing naar TM15E.xls. Bij klant 35 de formule met verwijzing naar TM15F.xls. Alleen probeer al een hele tijd een formule te zoeken waarvan ik niet verplicht ben om die naam te gebruiken maar deze ook kan veranderen. Hoop dat het een beetje duidelijk is.

Bekijk bijlage Breuk- en verschillenrekening overzicht.xlsBekijk bijlage TM15F.xlsBekijk bijlage TM15E.xls

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan